Organizační porno je životní styl.
Čas si nekoupíte. Ale můžete se s ním naučit pracovat tak, abyste ho měly dostatek. Abyste stíhaly věci, které dělat musíte, i které dělat chcete. Zní to jako nedosažitelný stav? Ukážu vám, že to jde.
Knihu, která byla pro nové vydání důkladně
revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata
efektivní komunikace, školitelé v oblasti
komunikace, učitelé, vychovatelé...
Kde najít skutečnou radost? Jak zapřáhnout sílu rozumu ve svůj prospěch? Co je skutečným měřítkem úspěchu? Jak zvládat vztek? Jak nalézt smysl života? Jak překonat zármutek? Odpovědi na tyto i další otázky jsou jádrem stoické filozofie.
Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Svěže napsaná kniha je návodem pro lídry, manažery nejrůznějších úrovní ...
Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva zní: se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát. Ať už se zabýváte čímkoli, pravděpodobně existují technologie, které část práce zvládnou za vás. Rychleji, snadněji, levněji.
Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte?
Kniha „Jak to mám všechno stihnout“ chce pomoci všem, kteří mají v práci více úkolů, než stíhají vyřídit. Poskytne vám návod, jak si ve vašich činnostech stanovit priority.
Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i peníze.
Povídáme si často, povídáme si o všem možném a obvykle na tom nenacházíme nic zvláštního. Ale i v takovém běžném povídání někdy narazíme na neporozumění, na střety v názorech, které mohou vést až ke sporu a konfliktu.
V novém vydání knihy se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání.
Většina lidí považuje konflikt za špatnou věc, které je nejlepší se za každou cenu vyhnout, ve skutečnosti je ale zdravý způsob přijetí konfliktu jedním ze zásadních faktorů úspěchu.
Kniha „Manažer jako druhé řemeslo – V první linii“ je základní návod na to, jak zvládnout „řemeslo“ vedení lidí. Je zaměřena na ty vedoucí, kteří přímo řídí nějakou skupinu pracovníků. Jsou to vedoucí oddělení, týmů nebo směn.
Ať už vedete běžnou konverzaci, nebo vyjednávání, při němž jde o hodně, je velmi důležité pochopit podtext situace. Na pouhou řeč těla už spoléhat nelze, i při ní někteří lidé blafují.
Publikace se zaměřuje na problematiku řízení lidí v silně nelineárním prostředí organizací, vyvolaném chaotickým působením geopolitických, demografických, sociálních, migračních, technických a dalších faktorů.
Kniha světově uznávaného odborníka na neverbální komunikaci nabízí průlomový pohled na pět účinných principů, které odlišují výjimečné lidi od ostatních.