Kritické periody vývoje, těhotenství, první chvíle spolu, jak na školáky, pocit méněcennosti, výchova k odpovědnosti, strach a úzkost dětí.
Prof. Matějček odpovídá na základní otázku: "Kdy je při výchově pro co vhodná doba a co kdy nepromeškat?"
Podívej se na pyramidu vlevo a ze samolepek dotvoř stejnou vpravo. Dokresli medvídkovi obličej. Nalep na rybníček ta zvířátka, která plavou, a na břeh ta, která žijí na souši. Dokresli vlnky na vodě a trávu na břehu..
Kniha je určená studentům pedagogických věd a psychologie na SŠ i VŠ, začínajícím speciálním pedagogům, poradenským a školním psychologům, učitelům prvního i druhého stupně a také rodičům a prarodičům dětí se SPUCH.
Tato publikace je zdrojem četných cvičení, jež lze snadno kopírovat. Cvičení využívají hru a výtvarnou činnost, která pomáhá truchlícím dětem používat jemnější výrazy pro emoce, jako je stud, zoufalství a žárlivost.
Autorka navazuje na svou knihu Maminko nezpívej. Opět s nadhledem zaznamenává zážitky a zkušenosti s výchovou postižených synů a pozornost věnuje i rodičům. Také vás starost o děti vyčerpává? Nikdy nemůže být tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř.