„Malé děti s autismem mívají velké problémy s popisováním svých myšlenek, pocitů a zážitků. Vnímají, přemýšlí, učí se a komunikují jiným způsobem a členové rodiny i učitelé musí zjistit, jak s rozdíly nakládat.
Kniha nabízí svébytný příspěvek do debaty o potenciálu výuky dějepisu a jejím propojení s moderními poznatky historických a společenských věd. Zároveň odpovídá na zvýšenou poptávku po výuce kritického myšlení a mediální gramotnosti.
Rasismus. Hladomor. Uprchlíci. Chudoba. Válka. Čas od času děti zaslechnou ve zprávách pojmy, kterým nerozumí a možná je někdy i trochu děsí. Dospěláci ale často sami netuší, jak jim vše srozumitelně a jednoduše vysvětlit.
Pro malé i velké Benjamíny. Lidé na Puntíku by rádi všechno do puntíku znali. Proto se pořád na něco ptají. Hledají tečky za větami. Některé odpovědi jsou schované tady.
Zahraj si v této knize vlastní příběhy s více než 50 magnety dinosaurů! Navštiv dinosaury v jejich prehistorickém světě. Zjisti o nich pár zajímavých informací.
Publikace si klade za cíl poskytnout informace o možnostech podpory duševního zdraví žáků i učitelů a předložit nabídky, co mohou sami pedagogové dělat. V první části knihy se teoreticky vymezuje duševní zdraví ve škole a ukotvuje téma tak, aby pedag
Barevné pracovní listy jsou zaměřené na rozvoj řeči především u dětí s vývojovou dysfázií a na děti s odlišným mateřským jazykem. Využít je ale mohou rodiče, logopedi a pedagogové MŠ i u běžných dětí.