Problémy mezi otcem a dcerou mohou narušit identitu mladých žen i žen ve středním věku, vést u nich k pocitu, že si nezaslouží lásku a že jsou bezcenné. To pak může omezit její schopnost navazovat a udržovat partnerské vztahy v dospělosti.
Autorky vycházejí z Rámcového vzdělávacího plánu pro předškolní vzdělávání a u každého projektu formulují dílčí výchovně-vzdělávací cíle, rozvíjené klíčové kompetence i očekávané výstupy.
Zkušená dětská psycholožka popisuje možnosti, jak zjistit, co si děti opravdu myslí a co prožívají, aniž bychom jimi manipulovali. Jak se máme dětí ptát? Jak s nimi hovořit o jejich smutku, úzkostech, fantaziích či sexualitě?
Začněte kdykoli během roku; třeba dnes! S každou aktivitou v knize se budete cítit lépe. Na konci roku budete prožívat sílu, klid a rodinnou sounáležitost.
Soubor hádanek je určený pro děti školního věku od třetí třídy výše, přičemž obtížnost jednotlivých hádanek postupně stoupá. Kniha může rovněž posloužit učitelům na prvním stupni ZŠ ke zpestření výuky.
Feuersteinova metoda zlepšuje poznávací dovednosti člověka a jeho schopnost organizace informací. Podle autora není inteligence neměnnou strukturou, ale je možné s ní pracovat a rozvíjet ji...
Když jsou děti příliš živé, nesoustředěné či „příliš nervózní“, často se přičítá vliv vnějším okolnostem: školnímu či sociálnímu prostředí či dokonce rodinnému rytmu. Autorka ukazuje, že při vhodném vedení mohou děti najít vnitřní klid a rovnováhu.
Publikace je věnována zejména dětem předškolního věku a mladšího školního věku, ale také jejich pedagogům a rodičům. Zaměřuje se na rozvoj emoční a sociální stránky dítěte, jeho orientaci ve vztazích s dospělými i vrstevníky ve skupině.