Chcete začít s programováním v C#? Nenašli jste zatím publikaci, která by vše vysvětlila jednoduše od úplných základů? C# bez předchozích znalostí nevyžaduje žádné dřívější zkušenosti s programováním.
Nejrychlejší, nejsnadnější a nejpraktičtější způsob, jak se naučit pracovat v Photoshopu. Chcete se naučit pracovat v nejmocnějším bitmapovém editoru na trhu?
Kniha, kterou právě držíte v ruce, je určena všem nadšencům programování mikrokontrolerů. Těm, kteří mají zájem posunout se od 8bitových čipů (AVR, PIC, Arduino) k 32bitovým kontrolerům s jádrem ARM.
Kniha je určena pro každého, kdo potřebuje řešit nákup a provoz IT techniky, sítí a obecně IT technologií ve své společnosti. Jednoduchou formou provede problematikou od nákupu jednotlivého počítače v malé firmě, až po velká IT řešení v korporacích.
Odpovědí na otázku Co je dron? mohou být desítky: pro dítě hračka, pro fotografy a filmaře létající kamera, pro kutily a modeláře skvělá zábava, pro podnikatele výrobní prostředek atd. Tak by se dalo pokračovat dlouho, jednoznačně je dron budoucnost.
Kniha je věnována aktuální verzi 3.10 jazyka Python. Využijí ji ti, kteří potřebují občas napsat jednoduchý program, je také vhodná jako doprovodná učebnice ke kurzům programování i jako referenční příručka.
Kniha o programovaní v jazyku Java (v současnosti nejpoužívanějším jazykem pro tvorbu rozsáhlých programů a aplikací) je určena především začátečníkům.
Přehledná a praktická učebnice programování v jazyku C# pro začátečníky i pro uživatele ostatních programovacích jazyků, která vás naučí základy a dovede až k pokročilým konstrukcím.
Aktuální myšlení o počítačových hrách jako kulturním fenoménu. Seriózní výzkum počítačových her, chápaných už ne pouze jako společenská hrozba, ale primárně jako nový kulturní fenomén, se zrodil v posledních patnácti letech.
Aktualizace a doplnění odborné publikace s názvem Internetový protokol verze 6 autora z r. 2011 popisující vlastnosti protokolu IPv6, jeho doprovodných mechanismů a stav implementací na vybraných platformách.