Když je vám třiapadesát, jste sice úspěšná rozhlasová moderátorka, ale v osobním životě za sebou máte dva rozvody a ani ve třetím manželství se necítíte šťastná, k dalším životním změnám už příliš odvahy nemáte...
Psal se rok 2018, byl prosinec. Na bar přišla paní a zcela vážně si objednala latte bez mlíka s sebou. Tehdy jsme u baru byli tři a všichni jsme otevřeli pusy dokořán. Ale náš zákazník, náš pán.
Osmnáctiletý Denis se svou přítelkyní Vendy odjíždí na celé léto do Španělska, kde má působit jako animátor. Ne že by to byl jeho styl – nejraději by prázdniny strávil doma s nosem zabořeným do knihy.
Jak sám autor, dlouholetý revizor, říká, má nutkání ukázat jedno z nejzvláštnějších povolání v pravém světle. Bez obalu a přetvářky. Zábavné i méně zábavné historky z revizorské praxe, bez oficiálních stanovisek pro média.
Divadelní hra Fráni Šrámka Měsíc nad řekou vznikla v roce 1922 a ze všech dramatických prací Šrámkových nejlépe a nejplněji postihuje věčný konflikt mládí a stáří.
Vznik knoflíkářského řemesla v Čechách je sotva kde podrobně zaznamenán. Jsou ale ještě patrná místa, kde výroba perleťových knoflíků v druhé polovině devatenáctého století vznikala a udržela se prakticky až do konce století minulého.
Závěrečná část vědecko-fantastického románu METALSTORY – Příběh kovu, který vrcholí epickou bitvou na planetě Pu-ma, v rytmu dupajících Zubatců, za šustotu kroutících se Červů, skřípajícího řevu Bestií a chladné logiky robotů.
Miloš Štědroň je osobností vskutku renesanční. Je skladatelem, muzikologem, vysokoškolským profesorem, literátem, divadelníkem, karatistou… A také neobyčejným vypravěčem.