Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
With 100% new content, the third edition of Oxford's best-selling secondary course offers the tried and trusted Solutions methodology alongside fresh and diverse material that will spark your students' interest and drive them to succeed.
Tato klasická učebnice ruštiny, která studenty dovede přibližně na úroveň B1, je určena jak pro úplné začátečníky, tak i pro studenty, kteří si z nejrůznějších důvodů potřebují nebo chtějí oživit své znalosti.
Publikace vychází již v 9. přepracovaném a aktualizovaném vydání a reaguje na nové trendy v přijímacím řízení v českém vysokém školství, kde se u přijímacích zkoušek začínají masivně testovat obecné studijní předpoklady.
Ve školním roce 2016/2017 se poprvé uskutečnily celoplošné jednotné přijímací zkoušky na víceletá gymnázia z českého jazyka a matematiky. Také ve školním roce 2017/2018 na některé žáky 5. a 7. tříd tyto zkoušky čekají.