Nejprodávanější Kniha - březen 2023
média a komunikace

Operátoři (nových) médií - Tomáš Dvořák, Martin Charvát,  a kolektiv autorů - 10%
Můžeme ještě v dnešní době hovořit o oddělení technologií a člověka? Nebo přístroje s lidmi už zcela splývají?
média a komunikace

Operátoři (nových) médií

272 Kč
245 Kč
Mýty a naděje digitálního světa: Vše, co potřebujete vědět o kryptoměnách, umělé inteligenci a dalších převratných technologiích - Patrick Zandl - 10%
Všimli jste si portrétu ženy na titulní straně knihy? Líbí? Během pár vteřin ho nakreslila Midjourney – stačilo jí dát pár pokynů a navíc za to nic nechtěla.
média a komunikace

Mýty a naděje digitálního světa

429 Kč
386 Kč
Novinářem v Číně: Co jsem to proboha udělal? - Tomáš Etzler - 10%
(8x)
Když Tomáš Etzler přistál v říjnu 2006 v Pekingu, Čínu téměř neznal.
média a komunikace
Ukázky

Novinářem v Číně

449 Kč
404 Kč
Rozumět televizi - Lucie Králová - 10%
Lucie Králová přináší unikátní kritickou reflexi vnitřního života České televize v oblasti dramaturgie dokumentárního filmu. Ukazuje, jak aktéři v televizi chápou dramaturgii a žánr, jaké představy mají o divácích i autorech a jak „rozumějí televizi“
média a komunikace

Rozumět televizi

817 Kč
735 Kč
Věž a náměstí - Niall Ferguson - 10%
(4x)
Niall Ferguson je uznávaný historik, autor čtrnácti knih, z nichž zná český čtenář tituly Vzestup peněz či Velký rozklad. V nové práci analyzuje podoby mocenského vlivu.
média a komunikace
Ukázky

Věž a náměstí

598 Kč
538 Kč
Co je to archeologie médií? - Jussi Parikka - 10%
Finský teoretik médií Jussi Parrika v této publikaci představuje vznikající oblast archeologie médií.
média a komunikace

Co je to archeologie médií?

545 Kč
491 Kč
Pytláci textů: Televizní fanoušci a participativní kultura - Henry Jenkins - 10%
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace

Pytláci textů

499 Kč
449 Kč
Koupení novináři - Udo Ulfkotte - 10%
(2x)
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace

Koupení novináři

369 Kč
332 Kč
Hrdinové covidu aneb Mezi laboratoří a vlivem - Michal Pohludka - 10%
Zatímco lidé nevycházeli ven kvůli možné nákaze COVID-19 a báli se o zdraví svých blízkých i své, v nemocnicích a laboratořích se odehrávaly dramatické situace na hraně vyčerpání.
média a komunikace
Ukázky

Hrdinové covidu aneb Mezi laboratoří a vlivem

369 Kč
332 Kč
Co je nového v médiích - Filip Struhárik - 10%
Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality.
média a komunikace

Co je nového v médiích

280 Kč
252 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 27 položek
1 2 3 > >>