Nejprodávanější Kniha nebo Omalovánka - březen 2023
média a komunikace

Operátoři (nových) médií
Můžeme ještě v dnešní době hovořit o oddělení technologií a člověka? Nebo přístroje s lidmi už zcela splývají?
média a komunikace

Operátoři (nových) médií

245 Kč
Mýty a naděje digitálního světa
Všimli jste si portrétu ženy na titulní straně knihy? Líbí? Během pár vteřin ho nakreslila Midjourney – stačilo jí dát pár pokynů a navíc za to nic nechtěla.
média a komunikace

Mýty a naděje digitálního světa

386 Kč
Novinářem v Číně
(8x)
Když Tomáš Etzler přistál v říjnu 2006 v Pekingu, Čínu téměř neznal.
média a komunikace
Ukázky

Novinářem v Číně

404 Kč
Rozumět televizi
Lucie Králová přináší unikátní kritickou reflexi vnitřního života České televize v oblasti dramaturgie dokumentárního filmu. Ukazuje, jak aktéři v televizi chápou dramaturgii a žánr, jaké představy mají o divácích i autorech a jak „rozumějí televizi“
média a komunikace

Rozumět televizi

735 Kč
Věž a náměstí
(4x)
Niall Ferguson je uznávaný historik, autor čtrnácti knih, z nichž zná český čtenář tituly Vzestup peněz či Velký rozklad. V nové práci analyzuje podoby mocenského vlivu.
média a komunikace
Ukázky

Věž a náměstí

538 Kč
Co je to archeologie médií?
Finský teoretik médií Jussi Parrika v této publikaci představuje vznikající oblast archeologie médií.
média a komunikace

Co je to archeologie médií?

491 Kč
Pytláci textů
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace

Pytláci textů

449 Kč
Koupení novináři
(2x)
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace

Koupení novináři

332 Kč
Hrdinové covidu aneb Mezi laboratoří a vlivem
Zatímco lidé nevycházeli ven kvůli možné nákaze COVID-19 a báli se o zdraví svých blízkých i své, v nemocnicích a laboratořích se odehrávaly dramatické situace na hraně vyčerpání.
média a komunikace
Ukázky

Hrdinové covidu aneb Mezi laboratoří a vlivem

332 Kč
Co je nového v médiích
Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality.
média a komunikace

Co je nového v médiích

252 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 27 položek
1 2 3 > >>