Kniha „Pozor, přichází zákazník!“ je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích.
Publikace se zaměřuje na problematiku řízení lidí v silně nelineárním prostředí organizací, vyvolaném chaotickým působením geopolitických, demografických, sociálních, migračních, technických a dalších faktorů.
Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budováni osobní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat. Jak se vyrovnat se strachem, s hatery a kritikou, jak udělat první krok i jak neztratit vůli pokračovat.
Kniha světově uznávaného odborníka na neverbální komunikaci nabízí průlomový pohled na pět účinných principů, které odlišují výjimečné lidi od ostatních.
Umět se správně vyjádřit, dát najevo, co chci, najít ta správná slova… To vše někdy představuje zejména pro děti velkou výzvu. Tato kniha je plná zábavných a kreativních nápadů, které pomáhají k rozvíjení vyjadřovacích schopností.
Autor knihy Myšlením k bohatství se během třiceti let setkal s desítkami magnátů, předáků, vynálezců a manažerů, s nimiž vedl dlouhé podrobné rozhovory, aby zjistil, čemu právě oni vděčí za své úspěchy.
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je skvělou oblastí internetového podnikání. Ať už sami vlastníte nebo spravujete webové stránky někoho jiného, SEO by nemělo v žádném případě uniknout vaší pozornosti.