Nejprodávanější tituly - březen 2023

Scintilační materiály
V posledních letech raketově roste počet průmyslových, lékařských, bezpečnostních a vědeckých aplikací, při kterých je nutné detekovat neviditelné ionizující záření.

Scintilační materiály

Anorganická chemie
Anorganická chemie přináší studentům i učitelům jasně a srozumitelně podaný úvod do teoretických principů anorganické chemie doplněný skvělými ilustracemi.

Anorganická chemie

1 440 Kč
Božská rovnice
Světoznámý astrofyzik nás tentokrát zve na pátrání po dokonalé rovnici, která by pomohla odhalit nejhlubší tajemství našeho světa a celého vesmíru.

Božská rovnice

Co kdyby ledovce roztály?
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak bude Země vypadat za 100 let? Nesmírně důležité otázky a odpovědi.
přírodní vědy

Co kdyby ledovce roztály?

Dědečku, vyprávěj o světě
Dědečku, vyprávěj o světě je dalším pokračováním oblíbené série knížek o zvídavé Viktorce a laskavém a moudrém dědečkovi.

Dědečku, vyprávěj o světě

Deskové hry. Procvičujeme násobilku
Desková hra s násobilkou je určena především žákům prvního stupně základních škol.

Deskové hry. Procvičujeme násobilku

Do hlubin
Kniha, v níž děti za pomoci kapitána Záhady poznají tajemství a krásy podvodního světa, stejně jako úskalí jeho objevování.

Do hlubin

Důvod k naději
Světově uznávaná bioložka a ochránkyně přírody Jane Goodallová změnila svým výzkumem v šedesátých 20. století pohled na chování šimpanzů a významně se zasloužila o jejich ochranu.

Důvod k naději

Galileo Galilei
Mimořádnou schopností Galilea Galileiho bylo umění pozorovat přírodu, nacházet v ní nové souvislosti a provádět důmyslné experimenty.

Galileo Galilei

Geny
Gen, který vám brání zhubnout. Jiný gen, jenž vás „nutí“ jíst sladké. Další gen zaviní, že sice shodíte pár kilo, ale vzápětí je zase naberete – plus dvě kila navíc.

Geny

Houby jako lék
V čtvrté knížce Renaty Lien Čepelkové na téma propojení čínské medicíny a evropských zkušeností v péči o zdraví se vydáte mimo jiné za tajemstvím dřevokazných hub, které zůstaly po stovky let v zapomnění.

Houby jako lék

Jak číst čísla
Data, grafy a analýzy nás dennodenně obklopují a narážíme na ně v médiích i při hospodských debatách. Statistiky nám slouží jako nepostradatelná opora při orientaci ve světě, a přece je čím dál víc zpochybňujeme....

Jak číst čísla

Lahoda
Čtivá historie chuti a čichu.

Lahoda

Mapy. Milujeme geografii
Geografie nebo ve škole také zeměpis nám umožňuje objevovat a zobrazovat zemský povrch z různých stran. V knize se seznámíš se školačkou Geou a školákem Tomem a můžeš se přidat do jejich Klubu mladých geografů.

Mapy. Milujeme geografii

Marie Curie
Mimořádnou schopností Marie Curie byl obrovský talent a také neuvěřitelná houževnatost, se kterou dokázala čelit překážkám.

Marie Curie

Metabolický motor
Průkopnické studie a výzkumy, účinnost diet nebo důležitost pohybu – evoluční antropolog Herman Pontzer boří ustálené mýty a ukazuje, jak doopravdy funguje lidský metabolismus, jak můžeme ovládnout svoji hmotnost, a tak podpořit i zdraví.

Metabolický motor

Moderní encyklopedie pro děti - Predátoři
Od kočkovitých šelem, přes žraloky a hady až k pavoukům!

Moderní encyklopedie pro děti - Predátoři

Modlitba za Černobyl
26. dubna 1986 zničila série výbuchů reaktor a budovu 4. energobloku černobylské atomové elektrárny, nacházející se nedaleko od běloruských hranic. Černobylská katastrofa se stala největší technologickou katastrofou 20. století.

Modlitba za Černobyl

Multiorgasmický muž
Naučte se oddělit orgasmus a ejakulaci! Radujte se z vyšší vitality a dožijte se vyššího věku! Prožívejte ihned opakované orgasmy! V Čechách dávno doprodaný světový bestseller nyní znovu dostupný v revidovaném vydání.

Multiorgasmický muž

Náš vesmír počátkem 21. století
Kniha volně navazuje na předchozí titul "Náš vesmír" vydaný několikrát od roku 2000.Obsahuje výběr nejnovějších zajímavých záběrů, které doplňuje odborný text obou autorů, rozšiřující všeobecně vzrůstající zájem o astronomii nejenom u odborníků.

Náš vesmír počátkem 21. století