Kniha Jak obehrát železnou oponu ukazuje, že u nás za normalizace vznikla jedinečná herní scéna, jejíž analýza může obohatit studium počítačových her i populární kultury.
Ve 42 rekapitulovat kariéru je samozřejmě velmi brzy, nutno dodat, že Mikoláš knihu dopsal až téměř jako 44letý. Z čehož je jasné, že když si něco umane, většinou to splní. Jenom není jasné kdy...
Učebnice tabulkového procesoru Excel 2021 / 365 podrobně provádí uživatele procesem tvorby tabulek, vzorců a grafů. Objasňuje podstatu filtrování a třídění dat v tabulkách, popisuje práci s listy, možnost importu dat do prostředí Excelu.
Při tvorbě rozsáhlých programů, které obsahují velké množství procesů, se můžeme setkat s potřebou vykonávat některé procesy paralelně. To však není na jednojádrových mikrokontrolerech možné.
Učebnice prezentačního manažeru PowerPoint 2021 / 365 podrobně provádí uživatele procesem tvorby elektronické prezentace. Seznamuje čtenáře s prostředím programu, podstatou tvorby prezentace i jednotlivými typy objektů na snímku.
Učebnice textového editoru Word 2021 / 365 podrobně provádí uživatele procesem tvorby a formátování textu, použitím stylů, grafiky a tabulek v dokumentu.
Zapomeňte na staré přístupy a pusťte se s pomocí příkladů do moderních metod, které vám ušetří spoustu času a poskytnou nové možnosti jak tvořit design webů.
Všimli jste si portrétu ženy na titulní straně knihy? Líbí? Během pár vteřin ho nakreslila Midjourney – stačilo jí dát pár pokynů a navíc za to nic nechtěla.
Chcete začít programovat mikrokontroléry ATmega? Nenašli jste zatím publikaci, která by vše vysvětlila jednoduše od úplných základů? Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí nevyžaduje žádné dřívější zkušenosti s programováním.
Publikace uvádí čtenáře do atraktivního tématu Big data a umělá inteligence. Populárně naučnou formou a s humorným nadhledem provádí výklad základní terminologie, vysvětluje na příkladech fungování nejběžnějších metod a postupů...
Pokud jste o Unity nikdy neslyšeli, tak je to nástroj, který dovoluje vytvářet profesionálně vypadající 2D i 3D počítačové hry běžící na různých platformách, od Windows přes webové aplikace až po mobilní telefony.
Prozkoumejte s námi důmyslné stavby dvanácti legendárních stavitelů, kteří jsou připraveni nás provést svými nejinspirativnějšími výtvory včetně intergalaktické vesmírné stanice, zvířecí svatyně, továrny na monstra nebo kawaii aquaparku.
Kniha, kterou právě držíte v ruce, je určena všem nadšencům programování mikrokontrolerů. Těm, kteří mají zájem posunout se od 8bitových čipů (AVR, PIC, Arduino) k 32bitovým kontrolerům s jádrem ARM.