První díl dvoudílné školy hry na housle je určen začínajícím žákům základních uměleckých škol. Ve svých začátcích nepředpokládá znalost čtení a může být proto používána i u dětí předškolního věku.
Učebnice hry na sopránovou zobcovou flétnu, doplněná přednesovými skladbami různých stylů i řadou metodických materiálů v samostatných sešitech, určená především žákům ZUŠ od 6 let a jejich pedagogům.
Prostřednictvím zajímavých a motivačních úkolů rozvíjí dítě své logické uvažování a prostorové vnímání.
V logických úlohách řeší problémové situace z reálného života, a díky tomu promýšlí problém v jeho souvislostech.
Čtrnáct let od prvního a jedenáct let od druhého vydání jediné celostátní učebnice oboru intenzivní medicíny uplynulo od okamžiku, kdy vychází vydání nové, kompletně přepracované a v téměř trojnásobném rozsahu.
Jak spolu lidé komunikují, jak dosahují porozumění? Renomovaný odborník představuje hlavní teoretické přístupy k analýze jazykové interakce, tj. k analýze toho, jak na sebe lidé vzájemně působí, když užívají jazyk.