Po otřesných zkušenostech s pandemií covid-19 a s lockdownem hledají státy i jednotlivci způsoby, jak se z krize dostat, a mnozí doufají, že se co nejdříve vrátí ke „světu, jaký byl před pandemií“.
Víte, kde mají na návsi pomník s vinnými hrozny? Proč se Sylvánskému říká zelené, i když je to víno bílé? S čím je dobré ho párovat? Jak se pije košer víno nebo kde jsou Modré sklepy?
Co se skrývá za krabicí mléka, masa a mléčných výrobků? Žijí krávy v dobrých životních podmínkách nebo je to jen líbivá nálepka na obalech? Jak je s nimi zacházeno od narození až po celý jejich průběh života?
Hodnocení je velmi důležitou součástí práce učitele a jenom kvalitní hodnocení může ve třídě vytvořit dobré klima. Kniha představuje podporující hodnocení, které je formativní, optimistické a individualizované.
Bohatě ilustrovaná publikace, která je určena především dětem předškolního a mladšího školního věku a mohou ji využívat nejen rodiče, ale také učitelé a vychovatelé v mateřských a základních školách a speciální pedagogové.
Tato kniha je mimo jiné i vizuální hostinou s mnoha barevnými kresbami a obrazy, vytvořenými účastníky výzkumu. Mnohé z nich přinášejí archetypální výjevy kolektivního lidského vědomí, které jsou významným doplňkem textu.