Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflikty tvůrčím způsobem, který přináší oboustrannou spokojenost.
Důležitou fází při upevňování výslovnosti je reprodukce vět a poté samostatná tvorba vět s nacvičovanou hláskou. Nácvik hlásek R a Ř může být někdy značně zdlouhavý a často se R začne dařit nejdříve v kombinaci s určitou souhláskou a v určité pozici.
Kniha nabízí přehledně zpracované poznatky o vývojovém vztahu fonematického povědomí (dovednost vědomé a pohotové manipulace se slovy na úrovni fonémů) a znalosti písmen, tedy za klíčové předpoklady rozvoje počátečního čtení.
Cílem knihy je předat čtenáři podstatné a výzkumy získané informace o současných dětech, a to v souvislosti s řešením situací, které běžně nastávají a souvisí se zvyšující se dětskou agresivitou.
Co děti nikdy neomrzí? Hádanky! Ale také vyprávění. Knížka přináší dětem obojí - vyprávění tety Cecilky a různě obtížné veršované hádanky, které doprovázejí neodolatelné ilustrace Drahomíra Trsťana. Nepřehlédněte půvabnou a zábavnou knihu!
Proč potřebuje tuto knihu? Knížka dítěti ukáže, jak zvládat náročné situace a jak si poradit s tím, že se mu něco nelíbí a má na něco vztek. Nejde o to nepříjemné emoce potlačovat, ale najít cestu, jak se s nimi vypořádat a přitom neublížit ostatní
Mentorink je metoda, která funguje na principu rozvíjení méně zkušených jedinců, např. nových kolegů, osobami zkušenými (mentory). Autoři pojímají mentorink jako cestu k dialogu generací, jako návrat k respektování autorit, znalostí a zkušeností.
Publikace Objevujeme s dětmi kulturu a společnost poslouží jako užitečná příručka k výuce vzdělávací oblasti Dítě a společnost nejen v mateřských školách. Vedle potřebného metodického zázemí nabízí spoustu originálních námětů a zábavných aktivit.
Publikace Neonatologie má ambice stát se základním manuálem péče o novorozence pro neonatology a rozšířit vzdělání dětských lékařů, porodníků a spolupracujících lékařů.
Jedinečná kniha, která respektuje přírodní zákonitosti a jejich vliv na stravu a výchovu dětí je určena všem, kteří si přejí dát svým dětem to nejlepší a využívat při tom zákonů přírody.
Kniha je určená studentům pedagogických věd a psychologie na SŠ i VŠ, začínajícím speciálním pedagogům, poradenským a školním psychologům, učitelům prvního i druhého stupně a také rodičům a prarodičům dětí se SPUCH.
Kniha je určena pro všechny rodiče a další vychovatele, kteří vážně přemýšlejí o tom, zda by dokázali úspěšně vychovávat dítě bez tělesných trestů, nebo vůbec bez trestání, či jsou dokonce přesvědčeni, že to jde.
Nese, poleno, sen, nos, ten, lán, pán, nám… Ota mele maso. Alena sype sůl. Jana myje mísu. V tomto pracovním sešitě najdou rodiče prvňáčků praktická cvičení zaměřená na procvičování psaní slov a vět.
Výchova dětí začíná u dospělých. Místo toho, abychom se snažili děti přizpůsobit našim požadavkům, měli bychom se pokusit vnímat svět z perspektivy dětí a vytvořit jim prostředí, které odpovídá jejich vývojovým potřebám.