Problémy se čtením nemusí být vždy způsobeny dyslexií. I když symptomy jsou hodně podobné, problémy se čtením mohou být způsobeny
přetrvávajícími primárními reflexy, které mají negativní vliv na plynulost očních pohybů a spolupráci očí.
Pokračování oblíbené pracovní knihy od tvůrců časopisu Raketa. Výběr těch nejzajímavějších a nejzábavnějších aktivních úkolů, kvízů a her z čísel 16 až 30.
Čeština vůbec nemusí být nuda. Hrajte si a procvičujte se strašidýlky například vyjmenovaná slova, slovní druhy nebo třeba tvrdé a měkké i a mnoho dalšího. Chcete projít bludištěm do cíle?
Pracovní sešit plný her, doplňovaček, obrázků a úkolů pro rozvoj komunikačních dovedností a výslovnosti. Logopedie není jen nácvik správné výslovnosti.
Na dobrém začátku záleží! Cílem této knihy, sepsané dvěma fyzioterapeutkami a zároveň maminkami malých dětí, je srozumitelně, přehledně a prakticky provést rodiče pohybovým vývojem jejich děťátka v prvních třech letech života.
Třetí vydání úspěšné publikace je poutavou ilustrací psychoanalytického přístupu k problémům, se kterými se ve svých ordinacích běžně setkávají dětští psychiatři, lékaři i psychologové.
Kniha amerického psychologa Thomase Gordona, nominovaného na Nobelovu cenu za mír, srozumitelně a názorně popisuje postupy, jak komunikovat s dětmi, jak posílit spolupráci v rodině a jak efektivně řešit problémy.
Barevný sešit zaměřený na procvičování slabik obsahuje množství obrázkových aktivit a jazykových kvízů. Zábavnou formou si děti mohou procvičovat učivo 1. třídy ZŠ během školního roku i o prázdninách. Součástí je klíč pro rodiče k vyjmutí.
Knížka krátkých fejetonů o výchově a o tom, jak to vlastně udělat, aby doma bylo dobře. Marek Herman zkoumá svět malých dětí, porovnává ho s pohledem nás dospělých a hledá základní kameny, na kterých lze postavit rodinnou pohodu.
Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné použití.
Publikace je určena ke společné práci rodičů s dítětem, které navštěvuje druhou až čtvrtou třídu základní školy.
Soubor pracovních listů má za cíl ukázat, jak si lze hravou formou osvojit správné učební návyky.
Kniha nabízí svébytný příspěvek do debaty o potenciálu výuky dějepisu a jejím propojení s moderními poznatky historických a společenských věd. Zároveň odpovídá na zvýšenou poptávku po výuce kritického myšlení a mediální gramotnosti.
Příběhy ze života, vtipné ilustrace a přehledná shrnutí poskytují praktické rady, jak pracovat s vyvíjejícím se mozkem dítěte, klidně řešit konflikty a na základě této výchovné filozofie vést novou generaci ke šťastnému a spokojenému životu.