Jak vypadá třídní kolektiv v současné škole a jak se se změnami ve společnosti vypořádat v praxi? Jaká je při tom role školního metodika prevence? Jaké možnosti v praxi vůbec má? To jsou jen některé z otázek, na které tato publikace odpovídá.
Pracovní sešit je určen předškolním dětem, které mají problémy se sluchovou diferenciací. Jejich řeč je hůře srozumitelná pro mnohočetnou dyslalii neboli patlavost. Tyto děti mluví často rychle, bez sluchové kontroly, nedokážou opravit svůj vlastní n
Kniha poskytuje základní úvod do studia předškolní pedagogiky jako hlavního studijního oboru na středních a vyšších odborných školách pedagogického směru.
Autorka shrnuje názory na to, kdy je dítě zralé na vstup do školy a jak má být na něj připraveno. Nabízí kritéria pro výběr ZŠ a zamýšlí se nad důvody stále častějších odkladů školní docházky.
Budoucí školáci a prvňáci se za pomoci nejrozmanitějších cvičení a zábavných úkolů naučí poznat písmena od A do Ž a napsat je hůlkovým písmem, rozšíří si slovní zásobu pojmenováváním obrázků a procvičí si poznávání první hlásky ve slově.
Každý se někdy naštve. Když se ale vztekem necháváme přeprat, možná se s námi ostatní děti nebudou chtít až tak moc kamarádit. Co si ale máme počít se svými emocemi?
Kniha obsahuje rozmanité, zábavné a názorně ilustrované úkoly, které jsou stručně a srozumitelně zadávány a je možné je vypracovávat v libovolném pořadí.
Publikace čtenáře provede aspekty zajímavých oblastí propojených s tematikou sluchového postižení či sluchové ztráty a nabídne vysvětlení spletité problematiky různých typů sluchového postižení.