Ať už řešíte marketingovou strategii, divadelní hru, nebo třeba klimatickou změnu, dvě věci máte společné: potřebujete najít tvořivé řešení a pracovat na něm v týmu. Tato kniha vám pomůže objevit způsoby, jak týmovou tvořivost podporovat a rozvíjet.
Knihu, která byla pro nové vydání důkladně
revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata
efektivní komunikace, školitelé v oblasti
komunikace, učitelé, vychovatelé...
Firma jsou lidé, lidé jsou síla! Poutavá kniha personálního konzultanta Petra Kmoška je určena každému, kdo chce hlouběji proniknout do složitého světa lidských zdrojů.
Ať už vedete běžnou konverzaci, nebo vyjednávání, při němž jde o hodně, je velmi důležité pochopit podtext situace. Na pouhou řeč těla už spoléhat nelze, i při ní někteří lidé blafují.
Založení e-shopu dnes trvá pár minut. Doslova. Ale po nastartování e-shopu starosti teprve začínají. Logistika, sklady, faktury, platby, dodavatelé a hlavně marketing a reklama. To všechno vás čeká a nemine.
Autor knihy Myšlením k bohatství se během třiceti let setkal s desítkami magnátů, předáků, vynálezců a manažerů, s nimiž vedl dlouhé podrobné rozhovory, aby zjistil, čemu právě oni vděčí za své úspěchy.