Držitel americké Národní knižní ceny Evan Osnos
vytvořil soustředěný, brilantní a trefný záznam
úspěšné celoživotní cesty Josepha R. Bidena Jr. do
prezidentského úřadu.
Jak mohlo prosté děvče z Orléansu, zcela neznalé vojenského umění, stanout v čele francouzských vojsk a zvrátit průběh vleklé francouzsko-anglické války?
Tato monumentální biografie z pera profesora Harvardovy university a ředitele Bachova archivu v Lipsku Christopha Wolffa se okamžitě po svém prvním vydání v USA stala událostí bachovského roku 2000 a o rok později se dostala do finále Pulitzerovy ceny.
Publikace rozvádí a kontextualizuje téma Malichových utopických projektů v rámci soudobých architektonických vizí i sociálních a environmentálních témat.
Kdo vlastně byl Petr Kellner? V unikátním projektu se sešli lidé, kteří s ním, nebo pro něj pracovali, novináři, kteří s ním pořídili jedny z mála rozhovorů, které kdy dal, ti, kteří jeho dráhu sledovali čtvrt století.
Tajenky křížovek skrývají místa se silnou pozitivní a léčivou energií i místa, k nimž se vážou pověsti o tajemných, magických a někdy i strašidelných událostech, které se zde staly.
„Je to zvláštní… Zabil jsem muže, a většina lidí to chápala a odpustila mi. Miloval jsem muže, a mnozí to naopak považovali
za neodpustitelný hřích, který ze mě udělal špatného člověka.
Korespondence mladočeského politika a roudnického starosty Ervína Špindlera (1843–1918), kterou adresoval v letech 1867–1899 své snoubence a manželce Marii Procházkové.
Fascinující pokračování oblíbeného bestselleru NAUČTE SE KRESLIT PRAVOU MOZKOVOU HEMISFÉROU, kterého se na světě prodalo několik milionů výtisků a je tak nejprodávanější knihou o kreslení.
Logopedické hádanky ve formě veršů, v nichž musejí děti samy přijít na správný rým, se staly v rodinách, ve školkách, školách i na logopedických pracovištích velmi oblíbenými, a proto autorky vytvořily jejich pokračování.
Publikace reaguje na zvyšující se poptávku po návratu manuálních aktivit do života dětí, a to nejen těch školou povinných, ale zejména předškoláků. Právě na ně je tato kniha především zaměřena. Určena je pak hlavně dospělým čtenářům – pedagogům v MŠ.