První díl obsahuje cvičení z oblasti praktického života zahrnující péči o vlastní osobu a smyslové výchovy, jako je poznávání rozměrů, barev, rozvoj hmatu, sluchu a dalších smyslů, poznávání forem a tvarů a další.
Třetí díl představuje základy psaní a čtení celostním způsobem podle principů Marie Montessori. Všechny pomůcky jsou nejdříve představeny na barevných fotografiích a pracovní postupy popsány krok za krokem.
Ředitelé i učitelé se starají o to, aby jejich škola byla dobrá, aby si z ní žáci co nejvíce odnesli, aby do ní chodili rádi nejen žáci a jejich rodiče, ale i učitelé. Důležité je, aby si spolu rozuměli v tom, oč usilují...
Kniha amerického terapeuta pracujícího s rizikovou mládeží se zabývá zásadním obratem v životě každého muže - a sice jeho přechodem z dětství do dospělosti.
Feuersteinova metoda zlepšuje poznávací dovednosti člověka a jeho schopnost organizace informací. Podle autora není inteligence neměnnou strukturou, ale je možné s ní pracovat a rozvíjet ji...
Cílem publikace je postihnout všechny základní aspekty vzdělávání dětí raného věku, poskytnout užitečné informace o přednostech a úskalích této práce, včetně praktických rad a ukázek činností, přinést inspiraci a být prospěšná učitelkám MŠ.
Mentorink je metoda, která funguje na principu rozvíjení méně zkušených jedinců, např. nových kolegů, osobami zkušenými (mentory). Autoři pojímají mentorink jako cestu k dialogu generací, jako návrat k respektování autorit, znalostí a zkušeností.
Text poskytuje odborný pohled na témata, s nimiž se výchovný poradce v každodenní praxi setkává, a nabízí náměty na řešení problémů, se kterými se musí kompetentně vypořádávat.
Tato publikace je zdrojem četných cvičení, jež lze snadno kopírovat. Cvičení využívají hru a výtvarnou činnost, která pomáhá truchlícím dětem používat jemnější výrazy pro emoce, jako je stud, zoufalství a žárlivost.
Autorky v knize postupují krok za krokem přes přehled metod, hledání látek a zdůraznění smyslu a významu pohádky v dramatické práci s předškolními dětmi k práci s příběhem.
Autorka shrnuje názory na to, kdy je dítě zralé na vstup do školy a jak má být na něj připraveno. Nabízí kritéria pro výběr ZŠ a zamýšlí se nad důvody stále častějších odkladů školní docházky.
Barevné pracovní listy jsou zaměřené na rozvoj řeči především u dětí s vývojovou dysfázií a na děti s odlišným mateřským jazykem. Využít je ale mohou rodiče, logopedi a pedagogové MŠ i u běžných dětí.