Nejprodávanější tituly v roce 2023

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o Měsíci
Jak starý je Měsíc? Proč je kulatý? Kolik lidí už ho navštívilo? A jakou spojitost má se slavným Titanicem? Objevte odpovědi na všechny všetečné otázky o vesmíru a především o Měsíci.

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o Měsíci

Vůně Měsíce
Kniha, bohatě ilustrovaná dosud v knižní podobě nezveřejněnými snímky Americké vesmírné agentury (NASA).

Vůně Měsíce

Kvantová mechanika II.
Druhý díl učebnice kvantové mechaniky staví na obecných základech kvantové teorie vyložených v dílu prvním a je věnován pokročilejším partiím kvantové teorie, které jsou důležité při studiu atomárních systémů.

Kvantová mechanika II.

Tajemné Pí
Tato kniha vás příjemným způsobem provede historií čísla ?, příběhy matematiků, kteří jej studovali, praktickými aplikacemi i jeho odrazy ve světě kultury a umění.

Tajemné Pí

Fyzika v příkladech II
Kniha navazuje na předchozí díl Fyzika v příkladech: Mechanika a má sloužit jako učební pomůcka studentům a pedagogům vysokých škol i čtenářům, kteří si chtějí do plnit své znalosti z fyziky.

Fyzika v příkladech II

Prvočísla
Nahlédněte do světa prvočísel, který fascinuje matematiky již 2 000 let.

Prvočísla

1001 myšlenek: Věda a technika
1001 myšlenek: Věda a technika - audiokniha obsahuje myšlenky a pojmy z různých oblastí lidského vědění, nad kterými stojí za to uvažovat.

1001 myšlenek: Věda a technika

ABC hvězdáře
Kniha zve začínající astronomy, především děti školního věku, do blízkého i vzdáleného vesmíru. Poskytuje základní informace o sluneční soustavě, o hvězdách a dalších vesmírných tělesech.

ABC hvězdáře

Alex za zrcadlem
Autor se s vámi podělí o výsledky své ankety, ve které hlasovalo 30 000 respondentů o nejoblíbenější číslo na světě. Seznámí vás s fascinujícím počítačovým programem zvaným Hra života i se záludnostmi matematické logiky a exponenciálního růstu.

Alex za zrcadlem

Sny o mnohosti světů
Publikace Sny o mnohosti světů srovnává obraz vesmíru v díle jezuitského polyhistora Athanasia Kirchera (1602–1680) Itinerarium extaticum (1656) a jednoho ze zakladatelů Royal Society Johna Wilkinse (1614–1672) The Discovery of a World in the Moon.

Sny o mnohosti světů