Soubor hádanek je určený pro děti školního věku od třetí třídy výše, přičemž obtížnost jednotlivých hádanek postupně stoupá. Kniha může rovněž posloužit učitelům na prvním stupni ZŠ ke zpestření výuky.
Feuersteinova metoda zlepšuje poznávací dovednosti člověka a jeho schopnost organizace informací. Podle autora není inteligence neměnnou strukturou, ale je možné s ní pracovat a rozvíjet ji...
Publikace je věnována zejména dětem předškolního věku a mladšího školního věku, ale také jejich pedagogům a rodičům. Zaměřuje se na rozvoj emoční a sociální stránky dítěte, jeho orientaci ve vztazích s dospělými i vrstevníky ve skupině.
Když děťátko přijde na svět, ještě není „hotové“. Potřebuje mateřské mléko nebo umělé kojenecké mléko, aby dobře rostlo. Ale už od začátku pátého měsíce mu samotné mléko přestává stačit. A v tu chvíli nastává čas na první kaše.
Kohout spustí kokrhání ráno, raníčko, jen co začne vycházet sluníčko. Umíš si vybrat správnou barvu ze dvou a doplnit samolepky do obrázku? Velryba přátelská je přeci, to ví všichni – i mořští šneci.
Jógové pexeso obsahuje obrázky s jednotlivými cviky z Jógových karet I a II. Lze s ním tedy hrát nejen klasické pexeso, ale zároveň se u hry protáhnout a jednotlivé cviky si zacvičit.
V této knížce najdou naši nejmenší malého zajíčka a plno jednoduchých aktivit, které jim pomohou naučit se jednoduše a bez námahy pojmenovávat protiklady.
Malý méďa radost má: tahle pizza ta je má? Nalep na pizzu 8 červených samolepek!V této knížce najdou naši nejmenší plno jednoduchých aktivit a 140 samolepek, které jim pomohou seznámit se jednoduše a bez námahy se základními číslicemi.
Kniha nabízí pomoc rodičům, kterým se dítě narodilo předčasně. Vysvětluje jednotlivé stupně nezralosti, seznamuje s lékařskou péčí, s tím, jaká vyšetření dítě čekají a jakou výživu mají rodiče nedonošenému miminku poskytovat.
Vzdělání je nástrojem vzestupné sociální mobility, proto je nutné zabezpečit rovný přístup k němu všem společenským skupinám bez ohledu na jejich sociální či zdravotní charakteristiky.
Cílem publikace je postihnout všechny základní aspekty vzdělávání dětí raného věku, poskytnout užitečné informace o přednostech a úskalích této práce, včetně praktických rad a ukázek činností, přinést inspiraci a být prospěšná učitelkám MŠ.
Problémové chování žáků patří ke každodenní realitě škol a školských zařízení. Nelze před ním zavírat oči ani očekávat, že odezní samo nebo že ho vyřeší někdo jiný.
Tato kniha byla napsána proto, aby vrátila doteky do našich životů a abychom si uvědomili, proč často hladíme plyšáka, ale ne sebe navzájem. Zaměřuje se na nedomazlenost ve vztazích a v komunikaci a nedomazlenost jako vyjádření vztahu k sobě.
Autor nabízí rodičům řadu
praktických postupů a cvičení, které
vedou k uvolnění vnitřního napětí dítěte,
k rozvoji jeho sebedůvěry a k prohloubení
vztahu mezi dětmi a rodiči.