Píše se rok 2029 a svět postihla klimatická katastrofa. Lidstvo bojuje o přežití. Společenství států pod vedením Klimatické aliance se snaží zabránit chaosu a hladomoru. Spoléhá na nejúčinnější nástroj: superpočítač.
Hráči jsou příběh kde nikdy nevíte, ve které jste realitě. Středověká detektivka, postapo akce, válečné drama, fantasy pohádka i temný psychothriler – to všechno hrdinové knížky prožijí ani se nenadějí.
Kočičí klany se pokoušejí vzpamatovat z krvavého útoku jezevců a Jezerní lístku nepřestává pronásledovat zlověstné proroctví. Znamená to snad, že jim hrozí ještě horší nebezpečí?
Když Avery zemře strýček, zmizí s ním i poslední střípky dětských snů. To ale nelze říct o Twainovi, jejím bratranci a nejlepším příteli, který se těch svých drží zuby nehty.
Michael Kingman si myslel, že jeho čas se naplnil. Ale katova sekera nedopadla – místo toho čeká na mladíka vyhnanství. A to ve chvíli, kdy odhalil pravdu o komplotu, který kdysi zničil jeho otce a rodinu.
Princezna Morgane je dcerou krutého krále, který vládne království uvězněnému ve skále Vermilionských hor, o jejichž nebezpečných nástrahách se během staletí rozneslo mnoho pověr.
Samer Barjowski, spolužák a přítel Taruna Ritta, prožil pogrom na geneticky modifikované ještě hůř než on, přesto stále cítí potřebu zachraňovat nevinné před peklem.
Jediná Zetta dokáže ve vesnici ohrožované hordou loupeživých illagerů vyrábět magické lektvary, ale ani její vědomosti nestačí. Vypraví se proto do tetiny alchymistické dílny, kde spatří, jak se z podivného vejce vylíhne šupinatý tvor s křídly.
Stilův život je bláznivé pendlování mezi dvěma světy. V technologickém Protonu je nevolníkem, který se snaží obhájit své právo na život soutěží ve Hře. Zatímco ve světě Fáze vládne magií.
Sandru vychovali vlci. Lidi k přežití nikdy nepotřebovala a ví o nich jen to, že jsou nebezpeční a nepředvídatelní. Kam až jí paměť sahá, je její jedinou rodinou smečka šesti majestátních a hravých vlků, se kterými dohlíží na bezpečí ostatních zvířat v lese.