Tato publikace je určena logopedům, speciálním pedagogům, učitelům mateřských škol, rodičům a především dětem, které se potýkají s dyslalií (patlavostí) hlásek LRŘ.
Škola je skutečně pro děti. Co bychom měli dělat pro to, aby byl školní čas využitý zejména pro učení, aby dítě chodilo do školy rádo, aby se do ní i těšilo, aby se nebálo a aby se co nejvíc naučilo?
V knize určené především pedagogům mateřských škol naleznou čtenáři celkem čtyři tematické bloky zaměřené především na vytváření pozitivního vztahu k literatuře a posilování schopnosti spolupráce.
Kniha sleduje více než dvousetletou historii pěti studentských kolejí pražské univerzity (koleje Českého národa, Nazaretské, Litevské, Rečkovy a Laudovy).
Problémové chování žáků patří ke každodenní realitě škol a školských zařízení. Nelze před ním zavírat oči ani očekávat, že odezní samo nebo že ho vyřeší někdo jiný.