Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: „Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?“
Autor Steva Jobse a dalších úspěšných životopisů přináší nesmírně důvěrný příběh nejkontroverznějšího a nejpozoruhodnějšího inovátora současnosti, vizionáře, jenž se nezdráhá porušovat pravidla....
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z praktického pohledu prostřednictvím příkladů k procvičení.
Autor v této knize rozplétá nejnovější výzkumy, vlastní zkušenosti a poutavé příběhy a vede čtenáře k tomu, aby si nově definovali úspěch a využili svůj potenciál. Je to povinná četba pro každého, kdo sní o tom, že udělá něco odvážného.
Kniha „Efektivní komunikace“ pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla.