Bohatě ilustrovaná publikace věnovaná proměnám „formulí patosu“, tj. emocionální řeči lidského těla, jak ji zachycuje výtvarné umění a vizuální kultura v posledních zhruba sto dvaceti letech.
Zpěvák, textař a skladatel Ivan Hlas v rozhovoru s Marcelou Titzlovou připomíná pestré okamžiky svého života, včetně těch, o kterých dosud veřejně nehovořil. Od první kytary, která mu záhadně spadla z nebe, přes báječná Šakalí léta pod psa ...
Publikace s neotřelou grafikou Pavla Růta, určená především mladším čtenářům, nás vtahuje do života slavného českého emigranta, která strávil v Americe posledních třicet let svého života.
Jiří Duchek patří už k nové generaci řemeslných tvůrců, kteří nepracují
jen pro užitek, ale pro věc samu. Posun hrnčířství k volné tvorbě je zřejmý,
žádané jsou nejen čajové misky a konvice, ale i nádoby čistě dekorativní
neurčitého účelu.
Charisma je v pořadí již jedenáctou knihou, pod kterou se autorsky podepsal znamý fotograf Adolf Zika. Kniha se tentokrát neskládá z tradičních aktů, ale z portrétních fotografií, které zachycují charisma neobvyklých osobností napříč celým světem.
Soubor zahrnuje lokality od západního cípu Krkonoš počínaje Harrachovem a Novým Světem, až po Žacléř a Trutnov na východě, českou i slezskou stranu Krkonoš, včetně Broumovského výběžku s Adršpachem a Teplickými skalami až po kladskou Hejšovinu.
Kniha o malém klenotu mezi českými městy. Plasy jsou přirozenou učebnicí architektury a současně ukázkou, jak odkaz minulosti ctít a pečovat o něj, monumentální historické stavby se zde snoubí s krásou místní přírody.
Autoři oblíbené série Praha moderní přináší knihu o pražské architektuře druhé poloviny 19. století. Uprostřed zdánlivě neochvějně panujících stylů – klasicismu, romantismu a historismu – se hlásí o slovo nový umělecký výraz – secese.
Historky z alternativního undergroundu.
"Když srdce zdobí smuteční páska, je čas na posledního práska. Láska je zapeklitá věc." Muzikant Ondřej Hejma se ve své nové knize vzpomínek vrací do roku 2013 a sleduje vývoj událostí v kultuře, politice, rodině i v oblasti srdce.
Na dobových fotografiích z Fotoateliéru Seidel, ale i jiných autorů, je zachycena zasněžená tvář šumavské krajiny, jejích horských vrcholů, přírody, památek a život lidí v závěru 19. a v první polovině 20. století.
Antická mytologie tvořila nezastupitelnou součást barokní nástěnné malby, neboť se stala očekávatelnou formou (nejen) světské reprezentace, plníc tak prostory většiny zámeckých a palácových rezidencí.