Logopedická cvičení - soubor druhý, napomáhá dětem předškolního věku i malým školákům rozšiřovat slovní zásobu, zlepšovat vyjadřovací obratnost a přispívá k rozvoji sluchového vnímaní, zrakové orientace, sluchové i zrakové paměti.
Zkušený autor a rodinný terapeut přináší neotřelé pohledy a užitečné rady pro rodiče dívek od batolecího věku po dospívání. Citlivě rozebírá vztahy v rodině, vztahy dívek s matkami a s otci, jejich utváření a proměny.
Kniha s humorem i hlubokým vhledem nabízí řešení těžké životní situace, kterou prožívá polovina mladých žen. Zhruba tomuto počtu žen se totiž stane, že v průběhu těhotenství nechtěně přijdou o miminko.
Zamíchej kaši doleva. Zamíchej kaši doprava. Navlékni na šňůrku barevné korálky. Nakresli veliké kapky deště... V tomto pracovním sešite najdete velké množství zábavných cvičení na uvolnění ruky.
Procvič si tahy. Procvič si čáry. V tomto pracovním sešite najdete spoustu cvičení od těch úplně nejjednodušších až po ty složitější na procvičování tahu, čar a psaní písma. Sešit je určen pro děti z prvních tříd.
Kniha amerického psychologa Thomase Gordona, nominovaného na Nobelovu cenu za mír, srozumitelně a názorně popisuje postupy, jak komunikovat s dětmi, jak posílit spolupráci v rodině a jak efektivně řešit problémy.
Máte doma dospívající dítě a někdy nabýváte dojmu, že pochází z jiné planety? Rádi byste porozuměli své dospívající ratolesti? Známá česká autorka vám poradí jak na to.
V knize naleznete: původ Vánoc, průběh svátků a vánoční symboliku, recepty na vánoční pečivo a pokrmy, pranostiky, známé i méně známé vánoční zvyky, tradiční lidové koledy a říkadla; didaktické, smyslové, dramatické a pohybové hry; pohádky a příběhy.
V knize naleznete: Časové zařazení, charakteristiku období, pověry, legendy, pranostiky, lidové zvyky, tradice a jejich původ, a jejich využití v práci s dětmi - básničky, hádanky, říkadla, písničky, povídky, pohádky a náměty pro rukodělnou činnost.
"Jak můžeme dítě podnítit k hledání vlastních cest, k odhadování svých schopností, k výběru inspirujících stimulů a k jejich tvořivému zpracování? Jak je vést k samostatnému rozhodování a postupnému uvědomování si odpovědnosti za své rozhodnutí?