Nejprodávanější tituly - únor 2024

Stručná historie času
Kniha se stala světovým bestsellerem a byla přeložena do více než čtyřiceti jazyků. Jeden z nejvýznamnějších vědců současnosti v ní odpovídá na otázky jako: Jaká je povaha prostoru a času? Kde se vzal vesmír a kam směřuje? atd.

Stručná historie času

Hvězdný posel / Rozprava s Hvězdným poslem
Na jaře roku 1610 vydal Galileo Galilei nevelký spisek Hvězdný posel, věnovaný florentskému vévodovi Cosimovi II. Medicejskému, v němž jako první popsal pozorování oblohy pomocí dalekohledu a oznámil objev Jupiterových měsíčků.

Hvězdný posel / Rozprava s Hvězdným poslem

Proklaté skoky
Kniha obsahuje třináct poutavě napsaných příběhů o tajuplných dějích mikrosvěta a jejich roli ve světě lidském. Kniha doplňuje sérii, jejíž součástí jsou například tituly Z kuchyně do vesmíru, Jak vznikal svět či Duchové vesmíru.

Proklaté skoky

Vesmír - Přehled nejnovějšího výzkumu a objevů
Astronomické objevy nabírají každým rokem na větším tempu. Některé zcela zásadně mění náš dosavadní pohled na uspořádání vesmíru.

Vesmír - Přehled nejnovějšího výzkumu a objevů

Pohledy do vesmíru
Výpravná publikace našeho předního astronoma nabízí čtenáři ve 12 obrazech úvodní kapitoly jakýsi virtuální let vesmírem od vzdálených galaxií k Zemi, aby se posléze v dalších kapitolách postupně a podrobněji seznámil s kosmickými objekty.

Pohledy do vesmíru

Matematický vesmír
Jak to, že náš skutečný svět lze velmi dobře popsat pomocí matematických struktur? Přední americký kosmolog švédského původu Max Tegmark, profesor na MIT, se ve své nejnovější knize zamýšlí nad samotnou podstatou reality.

Matematický vesmír

Co kdyby? 2
Autor bestsellerů Co kdyby? a Jak na to zodpovídá další prapodivné otázky, které vás nikdy nenapadlo položit.

Co kdyby? 2

Dialog o vesmíru
FYZIKA a EKONOMIE svádějí uvnitř této knihy souboj o svůj světonázor, který je zároveň i střetem relativistického a realistického vidění světa (a vesmíru).

Dialog o vesmíru

Záře
Hvězdy, planety, vesmírná tělesa. Naučte se je v 15 kapitolách pozorovat na obloze a objevte o nich zajímavé informace.

Záře

Astronomie - druhý díl - 100+1 záludných otázek
Kniha zodpovídá 101 otázek kolem dějících se procesů ve vesmíru. Opírá se o nejnovější poznatky v oboru. Napsaná je pro nadšené pozorovatele večerní oblohy i širokou veřejnost se zájmem o astronomii.

Astronomie - druhý díl - 100+1 záludných otázek