V publikaci se prolínají pohledy odborníků různých profesí (od etopedů, psychologů, sociálních pracovníků až po psychiatry a právníky) na problematiku rozličných příčin...
Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků.
Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody.
Problémové chování žáků patří ke každodenní realitě škol a školských zařízení. Nelze před ním zavírat oči ani očekávat, že odezní samo nebo že ho vyřeší někdo jiný.
Učíme se správně vyslovovat s knihou plnou zábavných obrázků a textů. Koncem předškolního období má být dítě schopno se souvisle, správně a srozumitelně vyjadřovat a dorozumívat s dětmi i dospělými.
Násilí, týrání či zanedbávání se v sociálních službách objevují pravidelně. Jejich nositeli jsou lidé, pracovníci, resp. můžeme hovořit o dílčím selhání jednotlivců. To však není důvod, abychom na tato rizika rezignovali.
Pracovní listy hravou formou procvičují u dětí logické a předmatematické myšlení. Taktéž se tu děti seznamují s jednoduchými matematickými operacemi (číselná řada, sčítání a odčítání).