Nejprodávanější tituly - březen 2024
ekonomie

Public relations jako ovlivňování mínění
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům...
ekonomie
Ukázky

Public relations jako ovlivňování mínění

253 Kč
Společenská odpovědnost firem
Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR.
ekonomie
Ukázky

Společenská odpovědnost firem

229 Kč
Svoboda jménem zlato
(1x)
Co by znamenal návrat ke zlatému standardu?Jakou roli hraje v historickém kontextu zlato? Profesor podnikové ekonomiky Dr. Hans J. Bocker - přední švýcarský ekonom se v knize věnuje aktuálnímu tématu dnešní doby - nemocnému peněžnímu hospodářství.
ekonomie
Ukázky

Svoboda jménem zlato

169 Kč
Naučte se investovat
Autor vás povede tak, že se naučíte rozlišovat mezi investicemi a spekulacemi, naučíte se správně chápat riziko, odhadovat vnitřní hodnotu akcie, rozlišovat mezi investičními strategiemi.
ekonomie

Naučte se investovat

241 Kč
Vedení a řízení lidských zdrojů
Vést, nebo řídit? To je otázka, kterou si často klade mnoho vedoucích pracovníků. Řídit můžete například auto či jiný dopravní prostředek. Lidi byste však měli především vést. A to je hlavním tématem knihy, kterou právě držíte v ruce.
ekonomie
Ukázky

Vedení a řízení lidských zdrojů

144 Kč
Koučování v manažerské praxi
Hledáte srozumitelné odpovědi na podstatné a zajímavé otázky týkající se koučování? Sáhněte po příručce zkušených českých koučů, která svým jednoduchým, uceleným a výborně strukturovaným pojetím nemá u nás konkurenci.
ekonomie
Ukázky

Koučování v manažerské praxi

144 Kč
Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku
Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma.
ekonomie
Ukázky

Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku

168 Kč
Zobrazuji 141 - 150 z 147 položek
<< < 1 .. 13 14 15