Všimli jste si portrétu ženy na titulní straně knihy? Líbí? Během pár vteřin ho nakreslila Midjourney – stačilo jí dát pár pokynů a navíc za to nic nechtěla.
Chcete začít programovat mikrokontroléry ATmega? Nenašli jste zatím publikaci, která by vše vysvětlila jednoduše od úplných základů? Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí nevyžaduje žádné dřívější zkušenosti s programováním.
Programování se stalo důležitou dovedností 21. století. Počet profesí vyžadujících znalost programování se zřejmě ještě zvýší. Nauč se tedy programovat a digitální svět bude patřit tobě! Pro děti 8-16let.
Tato kniha volně navazuje na titul "Programujeme STM32: zdolejte jednočipy profesionálů". Je vhodná pro všechny, kteří již znají teorii základních periferií mikrokontrolerů STM32...
Kniha o programovaní v jazyku Java (v současnosti nejpoužívanějším jazykem pro tvorbu rozsáhlých programů a aplikací) je určena především začátečníkům.
GAMING je časopis zabývající se děním na poli her. Autoři tohoto dvouměsíčníku se snaží prostřednictvím článků zprostředkovat čtenářům informace o počítačových i konzolových hrách.
Seznamte se s příkazovým řádkem jednoduchou a nenásilnou formou, kdy si na praktických příkladech z každodenní praxe vyzkoušíte a ověříte, že příkazový řádek v sobě skrývá obrovský potenciál a může vám ušetřit spoustu času i problémů.
Pokud jste o Unity nikdy neslyšeli, tak je to nástroj, který dovoluje vytvářet profesionálně vypadající 2D i 3D počítačové hry běžící na různých platformách, od Windows přes webové aplikace až po mobilní telefony.
Nebojte se a naučte se pracovat se svým novým notebookem.
Nyní už se nemusíte bát používat notebook, který může na první pohled vypadat hodně komplikovaně.
Hledáte ucelený zdroj informací k Arduinu? Nebaví vás spojovat informace z různých zdrojů? Chcete rychle začít pracovat na vlastních projektech využívajících tuto populární platformu?
Chcete začít s programováním v C#? Nenašli jste zatím publikaci, která by vše vysvětlila jednoduše od úplných základů? C# bez předchozích znalostí nevyžaduje žádné dřívější zkušenosti s programováním.
Kniha CyberCrime obsahuje technické části, které čtenářům pomohou orientovat se ve světě malware, phishingu, darknetu, botnetů a dalších, pro ne zcela technicky zaměřeného uživatele matoucích a odstrašujících pojmů.
Chcete pracovat efektivněji v týmu? Potřebujete flexibilně reagovat na změny, které provází vývoj produktu? Nasaďte do vývojového procesu nejznámější agilní metodu, přejděte na SCRUM.