Ředitelé i učitelé se starají o to, aby jejich škola byla dobrá, aby si z ní žáci co nejvíce odnesli, aby do ní chodili rádi nejen žáci a jejich rodiče, ale i učitelé. Důležité je, aby si spolu rozuměli v tom, oč usilují...
Každý rodič i učitel si přeje, aby děti byly šťastné a úspěšné. Ale nadané děti jsou natolik specifické, že jejich motivace, chování, myšlení i prožívání můžou být okolím nesprávně interpretovány a přinášet jim tak trápení, nepochopení a problémy.
Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností předškoláka.
Pro děti 5-7 let. Jako prevence specifických poruch učení.
Máte doma budoucího prvňáčka? Pak je tato publikace určena právě Vám!
Ruku na srdce, každý z nás ve svém životě alespoň na chvíli zatoužil po tom stát se hrobníkem. Je v tom jakési morbidní poetično a na cylindry prý holky fakt letí. Navíc člověk potká spoustu zajímavých lidí, i když toho většinou už moc nenamluví.
Žijeme v době, která je plná podnětů, takže člověk neví, co má dělat dřív. Žijeme rovněž obklopeni násilím a nepochopením. Podle autorů této knihy je úkolem všech, kdo se podílejí na výchově dětí, pěstovat jejich schopnost spočinout v sobě...
Kniha známého autora nabourává vžité představy, že děti jsou naším majetkem, příležitostí k naší manipulaci, materiálem k našemu svévolnému tvarování podle svých představ. Ukazuje, jak můžeme pouze asistovat při jejich samostatném vývoji ...