Nejprodávanější tituly - duben 2024
ekonomie

Sociální marketingové kampaně v Česku III.: Lidská práva - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku III.

69 Kč
Toyota Kata: Systematickým vedením lidí k výjimečným výsledkům - Mike Rother
Světově uznávaná publikace je další ze série knih o kultuře a nástrojích, které dělají z Toyoty nejúspěšnější automobilku světa. Prakticky a konkrétně ukazuje, jak vést a rozvíjet zaměstnance, aby dokázali maximálně využít svých schopností.
ekonomie
Ukázky

Toyota Kata

399 Kč
Úvod do podnikové ekonomiky - Petra Taušl Procházková,  kolektiv autorů - 10%
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenářovi dostatečný teoretický přehled k problematice podnikové ekonomiky a zároveň poukázat na vybrané skutečnosti z praktického pohledu prostřednictvím příkladů k procvičení.
ekonomie

Úvod do podnikové ekonomiky

263 Kč
237 Kč
Assessment centrum: Moderní nástroje výběru zaměstnanců - Jana Pechová, Veronika Šíšová
Pomocí assessment centra si vyberete přesně takové zaměstnance, jaké organizace potřebuje. Monografie Assessment centrum.
ekonomie
Ukázky

Assessment centrum

249 Kč
Bohatství národů: Pojednání o podstatě a původu - Adam Smith - 10%
(1x)
Kniha Pojednání o podstatě a původu bohatství národů, pro niž se vžil zkrácený název Bohatství národů, je považována za první systematický a konzistentní výklad ekonomie v historii lidstva.
ekonomie

Bohatství národů

889 Kč
800 Kč
Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu - Miroslav Karlíček,  kol.
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE.
ekonomie
Ukázky

Marketingová komunikace

254 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku II.: Bezpečnost a prevence zranění - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
ekonomie
Ukázky

Sociální marketingové kampaně v Česku II.

69 Kč
Bankovnictví v teorii a praxi / Banking in Theory and Practice - Michal Mejstřík, Magda Pečená, Petr Teplý
Předkládaná publikace se snaží zájemce uvést do široké problematiky bankovnictví v teoretické i praktické rovině, a to s důrazem na Českou republiku a Evropskou unii.
ekonomie
Ukázky

Bankovnictví v teorii a praxi / Banking in Theory and Practice

340 Kč
Trénink techniky řeči - Alena Špačková - 10%
Jediná komplexní tréninková učebnice mluvní techniky u nás je určena všem, kteří chtějí hovořit kultivovaným a zvučným hlasem, potlačit zvukovou monotónnost svého projevu a posílit vyzařování své osobnosti.
ekonomie

Trénink techniky řeči

349 Kč
314 Kč
Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jiří Fotr, Jiří Hnilica
Moderní nástroje, jež lze uplatnit ve firmách při analýze rizika v rámci finančního řízení a investičního rozhodování s využitím praktických příkladů. Nové vydání se podrobněji věnuje využití scénářů a rozhodovacích stromů v analýze rizika a rozšířen
ekonomie
Ukázky

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování

339 Kč
Zobrazuji 71 - 80 z 93 položek
<< < 1 .. 6 7 8 9 10 > >>