Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné použití.
Publikace pojednává o tématu v pedagogické literatuře doposud opomíjeném: o spolupráci školy a rodičů. Je zaměřena především na učitele, který komunikuje s rodiči, vede třídní schůzky a nabízí rodičům další formy spolupráce.
Populárně-naučná publikace je určena především učitelkám MŠ a rodičům. Přináší návod, jaké oblasti vývoje u dítěte sledovat, co by dítě
v kterém věku mělo umět.
Publikace shrnuje odborné poznatky o klimatu třídy a školy v praktickém kontextu tak, aby byla zřejmá souvislost jednotlivých faktorů klimatu, a doplňuje je řadou příkladů z praxe.
Digitální kompas pro děti i dospělé! Moderní technologie se postupně staly součástí našeho života, doprovází nás a poskytují nám mnoho užitečných a stimulujících zdrojů.
Příručka pro učitele o tom, jak efektivně, zábavně a legálně využívat obrázky ve výuce jazyků.
Kniha Obrázky ve výuce jazyků je určena všem učitelům a lektorům cizích jazyků i češtiny jako jazyka mateřského.
Publikace si klade za cíl poskytnout informace o možnostech podpory duševního zdraví žáků i učitelů a předložit nabídky, co mohou sami pedagogové dělat. V první části knihy se teoreticky vymezuje duševní zdraví ve škole a ukotvuje téma tak, aby pedag