Analyticko-srovnávací studie Školní vzdělávání ve Francii je sedmou publikací řady Školní vzdělávání v zahraničí. Studie zachovává obdobnou strukturu jako dřívější publikace v řadě.
Kniha o hledání cesty dobra při výchově dítěte. Má to hluboký smysl a význam i pro ty, kteří přijdou po nás. Zajímá vás, co prožívá vaše dítě v MŠ, když není s vámi? Jak jej připravit pro vstup do tohoto předškolního zařízení?
Vysoká inteligence nemusí znamenat jen úspěch a skvělý život. Velmi chytří lidé bývají naopak často nepochopení, cítí se osaměle, trpí nedostatkem sebedůvěry a až přílišnou citlivostí a zranitelností.
Nová publikace Polytechnické činnosti v předškolním vzdělávání je určena zejména učitelkám a vychovatelkám mateřských škol a vychází z aktuálních potřeb školství, ale i celé společnosti, pro kterou je rozvoj vědy a techniky klíčovové téma.
Mezinárodně uznávaný autor shromáždil v přehledné práci informace o současném stavu a trendech v pedagogických vědách; jejich klíčových poznatcích i otevřených otázkách. Velká pozornost je věnována výzkumným metodám a informačním pramenům.
Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflikty tvůrčím způsobem, který přináší oboustrannou spokojenost.
V předkládané knize všichni zájemci o danou problematiku naleznou řadu námětů a praktických návodů, jak při výuce žáků s PAS v praxi postupovat. Určena je pro pedagogy, asistenty pedagogů, rodiče a další zainteresovanou veřejnost.
Kniha je určená studentům pedagogických věd a psychologie na SŠ i VŠ, začínajícím speciálním pedagogům, poradenským a školním psychologům, učitelům prvního i druhého stupně a také rodičům a prarodičům dětí se SPUCH.