Projektový management je charakteristický systematickým a integrálním řízením procesu vývoje od vzniku tvůrčího nápadu po realizaci konkrétního produktu či řešení. Tato publikace se soustředí na řízení eventových projektů.
Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají.
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami.
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality.
Miloš Zeman vstup do politiky neplánoval, byl do ní vržen okolnostmi. Plánoval si úplně jinou životní dráhu. V ruce držíte unikátní knihu, jejíž hlavní součástí je Futurologický sborník z přelomového roku 1968.