Publikace se zaměřuje na problematiku řízení lidí v silně nelineárním prostředí organizací, vyvolaném chaotickým působením geopolitických, demografických, sociálních, migračních, technických a dalších faktorů.
Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají.
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami.
Abyste mohli úspěšně investovat, musíte se stát experty, detailně sledovat nejnovější finanční zprávy a začínat s miliony korun na účtech… Akorát že to není pravda!
Publikace obsahuje úplné znění zákona účinné od 1.1.2022 doplněné úvodním komentářem od vedení Svazu účetních ČR. Je určena všem, kdo pracují s účetními daty a finančním výkaznictvím.
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality.