V českém prostředí unikátní publikace o přetrvávajících primárních reflexech,
je určena širokému spektru čtenářů a zejména těm, kteří se snaží vyřešit příčinu
lavinovitě narůstajících problémů dnešních dětí s učením a chováním.
Daniela, statečná dívka zápasící od útlého dětství s nepochopením a posměchem nám prostřednictvím těžce zkoušené matky i vlastním líčením trýznivých prožitků otevírá dveře do světa, kde je Touretteův syndrom každodenním tvrdým soupeřem.
Problémy se čtením nemusí být vždy způsobeny dyslexií. I když symptomy jsou hodně podobné, problémy se čtením mohou být způsobeny
přetrvávajícími primárními reflexy, které mají negativní vliv na plynulost očních pohybů a spolupráci očí.
Pracovní sešit plný her, doplňovaček, obrázků a úkolů pro rozvoj komunikačních dovedností a výslovnosti. Logopedie není jen nácvik správné výslovnosti.
Jemná motorika se podílí na většině činností, které denně provádíme. Oblékání, obouvání, čištění zubů…, o vše jsou činnosti, při nichž ji zapojujeme a které se rozvíjejí již od dětství.
Tyto pracovní listy jsou zábavnou čítankou, určenou dětem, které při běžné výuce čtení v první třídě nezvládly plynulé čtení otevřených slabik a slov z nich složených a které čtou bez porozumění.
Kniha Toho dna se dotýkám už málo přináší životní příběhy lidí se zkušeností s poruchami příjmu potravy, kteří se zotavili nebo uzdravili. Motivací literární redaktorky a editorky Martiny Lupínkové byla vlastní zkušenost s poruchou příjmu potravy.
V publikaci se prolínají pohledy odborníků různých profesí (od etopedů, psychologů, sociálních pracovníků až po psychiatry a právníky) na problematiku rozličných příčin...
Publikace se snaží rozšířit povědomí o závažnosti obsedantně kompulzivní poruchy (OCD) a přestavuje možnosti terapie a její specifika, jedná-li se o dětského či dospívajícího klienta.
Dětí narozených díky asistované reprodukci každým dnem přibývá, a i tyto děti jednoho dne bude zajímat ,,Jak jsem vlastně přišel na svět?” Právě při hledání odpovědí na tyto zvídavé otázky je kniha „Náš zázračný příběh“ tím pravým pomocníkem.
Tato kniha, která je zároveň cvičebním manuálem, napsala autorka pro rodiče s dětmi s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení.