Kniha přináší potřebné informace pro poskytnutí kvalitní péče dítěti se sluchovým postižením jak zdravotníky, tak i pedagogy. Autorka popisuje nejčastější problémy související s péčí o dítě se sluchovým postižením.
Pracovní sešit pro žáky se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ.
Všechny aktivity lze jednoduše zařadit přímo do výuky nebo využít pro domácí procvičování s rodiči.
Tato publikace je zdrojem četných cvičení, jež lze snadno kopírovat. Cvičení využívají hru a výtvarnou činnost, která pomáhá truchlícím dětem používat jemnější výrazy pro emoce, jako je stud, zoufalství a žárlivost.
Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení.
Kniha vychází z vlastní autorčiny zkušenosti. Sleduje krok za krokem cestu k přijetí dítěte s handicapem, snaží se nabídnout i určité způsoby, jak může rodič pomoci sám sobě, aby měl dost sil překonat počáteční zklamání a bezmoc.
„Malé děti s autismem mívají velké problémy s popisováním svých myšlenek, pocitů a zážitků. Vnímají, přemýšlí, učí se a komunikují jiným způsobem a členové rodiny i učitelé musí zjistit, jak s rozdíly nakládat.