Jsou vaši zaměstnanci málo výkonní a iniciativní? Chcete své zaměstnance motivovat, ale nevíte jak? Přijde vám finanční forma motivace už v dnešní době málo?
Nauč se to! je návod, jak se efektivně porvat s učením a pamatováním si – a pokud jste pedagog nebo lektor, tak i s tím, jak svoje znalosti předávat co nejúčinněji. Schválně, vzpomenete si, kdy vám naposledy někdo radil s tím, jak se vlastně učit?
Monografie shrnuje nejnovější poznatky o hlavních tématech psychologie osobnosti - temperamentu, rysech, inteligenci, sebepojetí, motivaci a vývoji osobnosti. Důraz je kladen na vývoj v oboru za posledních pětadvacet let.
Jak poznat a efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Třetí vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů lidí: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného.
Ve škole se jen velice málo prostoru věnuje tomu, jak se skutečně učit. Místo schopnosti aktivně samostatně poznávat a popisovat svět se těžiště výuky stále orientuje na znalosti a dovednosti odborného charakteru.
Atraktivní a čtivý průvodce zahrnuje celý komplex základů lektorské činnosti. Výklad je doplněn řadou tipů, obrázků a úkolů. Díky přehledné struktuře a navigačním ikonám se budete v textu skvěle orientovat. Zájemce o certifikaci připraví na zkoušky.
Slovní spojení „oko hurikánu“ je metaforou stavu, kterého musíme dosáhnout, chceme-li strhnout závoj iluzí. Svět, který vnímáme našimi šesti smysly (šestým je myšlení), není skutečný.
Kniha osloví každého, kdo chce hlouběji porozumět druhým lidem i sám sobě. Využijí ji studenti psychologie, pedagogiky, andragogiky a příbuzných oborů, odborníci pomáhajících a vzdělávacích profesí, grafologové a zájemci o psychologii písma.
Knížka je určena všem, kteří chtějí ovládnout své myšlenky a vnitřní hlasy a dosáhnout vnitřního klidu a spokojenosti. Díky technikám, které najdete v této knížce, se to naučíte a stanete se pány svých pocitů i myšlenek.
Alegorický příběh o tom, jak se i lidské slabosti mohou stát nádhernými dary. V této knize opět potkáváme Milost a Slávu, kdysi Bázlivou, z knihy Hannah Hurnardové „Jako laň na výšinách“.
Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice,
Jak říkat "ne" bez pocitu viny? Jak požádat o laskavost? Kde je hranice přijatelného kompromisu ve sporu? Jak se nenechat manipulovat? Jak správně kritizovat a jak kritiku přijímat?
Upravené a doplněné vydání knížky uznávaného autora, poradce a lektora ukazuje, čím mohou být konflikty prospěšné, jaký význam mají jak pro vedení a řízení firem, tak v lidském životě.
Kniha pro bystré čtenáře přináší 50 cvičení, rébusů a hlavolamů, kterými si procvičíte své taktické myšlení - budete myslet o jeden krok dopředu, nejdříve se zamyslíte a poté teprve budeme mluvit a naučíte se dívat na věci z nečekaných úhlů.Kniha pro byst