Učebnicový titul z edice Občanského a společenskovědního základu se zaměřením na ekonomii. Kniha byla ve 4. vydání plně aktualizována a byla rozšířena o kapitolu věnující se dnes tolik aktuálním tématům - blokchainu a kryptoměnám.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Publikace se věnuje tematickým celkům obecného vymezení veřejné správy a správní vědy, realizaci činnosti veřejné správy a zachovávání zákonnosti při jejím výkonu.
S bankovními, finančními a pojistnými produkty se setkáváme prakticky po celý svůj život. Proto je bankovnictví ze všech ekonomických oborů jedním z těch, které jsou do jisté míry bližší naší každodenní žité realitě.
První díl plánované pětidílné učebnicové řady Ekonomika pro střední školy je zpracován podle požadavků RVP pro střední odborné vzdělávání (primárně dle RVP pro vzdělávací obory Obchodní akademie, Ekonomika a podnikání a Ekonomické lyceum).