Nejprodávanější tituly v roce 2024
média a komunikace

Novinářem v Číně 2: Nezešílet! - Tomáš Etzler
(5x)
Ponořte se do víru zážitků asijské dekády Tomáše Etzlera, vydala by na několik lidských životů. Jak vývoj Číny ovlivnila politika jednoho dítěte? Jaké je zde postavení žen?
média a komunikace
Ukázky

Novinářem v Číně 2

329 Kč
Já si to všechno pamatuju - Michael Rozsypal, Jindřich Šídlo
(1x)
Originální knižní rozhovor s nejstarším českým youtuberem Jindřichem Šídlem.
média a komunikace
Ukázky

Já si to všechno pamatuju

199 Kč
Nesmyslnost: Jak je možné, že racionálně uvažující lidé uvěří neracionálním „pravdám“? - Dan Ariely
Co lidi vede k tomu, aby uvěřili dezinformacím a konspiračním teoriím? Autor bestselleru Jak drahé je zdarma?
média a komunikace
Ukázky

Nesmyslnost

279 Kč
Novinářem v Číně: Co jsem to proboha udělal? - Tomáš Etzler - 10%
(8x)
Když Tomáš Etzler přistál v říjnu 2006 v Pekingu, Čínu téměř neznal.
média a komunikace
Ukázky

Novinářem v Číně

449 Kč
404 Kč
Cesta Rusů k válce - Petra Procházková - 10%
(3x)
Kniha rozhovorů Petry Procházkové s Rusy – s těmi v Rusku, kteří znají Rusy a vědí, co si myslí; s těmi, kteří svému vůdci stále bezmezně věří; i s těmi, kteří před Putinovým režimem uprchli ze země, ale dokážou nám pomoct pokoušet se pochopit...
média a komunikace

Cesta Rusů k válce

499 Kč
449 Kč
Kdo ví, kde budu zítra - Tomáš Etzler, Jindřich Šídlo - 10%
(4x)
Jak to dopadne, když si uznávaný komentátor Jindřich Šídlo sedne s Tomášem Etzlerem, spolupracovníkem americké CNN a bývalým reportérem České televize v Číně, a povídají si o novinařině?
média a komunikace
Ukázky

Kdo ví, kde budu zítra

349 Kč
314 Kč
Fakta musí zatančit - Mariusz Szczygiel
Proč bez detailu nelze nazřít celek? Čím se liší fakt od faktu prezentovaného čtenářům? Je skutečně Chladnokrevně Trumana Capoteho prvním románem non-fiction? K čemu může reportérovi posloužit hodně dlouhá šála?
média a komunikace
Ukázky

Fakta musí zatančit

249 Kč
Kniha kódů a šifer: Tajná komunikace od starého Egypta po kvantovou kryptografii - Simon Singh - 10%
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.
média a komunikace
Ukázky

Kniha kódů a šifer

399 Kč
359 Kč
Media life: Život v médiích - Mark Deuze
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
V zajetí obrazů: Vizuální politika 21. století - Andrea Průchová Hrůzová - 10%
Co nám obrazy mohou povědět o stavu dnešní společnosti? Kniha V zajetí obrazů. Vizuální politika 21. století přináší pětici autorských esejí rozkrývajících významy a role obrazů ve formování a vyjednávání klíčových společenských otázek současnosti.
média a komunikace

V zajetí obrazů

359 Kč
323 Kč
Ohrožený druh?: Kolik, jak a co čteme a co si se čtením spojujeme (2023) - Jiří Trávníček - 10%

Vyklízí čtení své pozice a stává se ohroženým druhem?

Jak je na tom naše populace se čtením? Jak moc čteme, kolik z nás kupuje knihy a chodí do knihoven? Jaké jsou naše čtenářské hity? A proměňují se v čase? Co čteme v digitálním prostředí?...

média a komunikace

Ohrožený druh?

329 Kč
296 Kč
A odkud bych asi tak byl?: Zážitky zahraničního korespondenta z Ruska - Miroslav Karas
(5x)
Miroslav Karas působil v Rusku jako zahraniční reportér České televize a stal se svědkem mnoha zásadních momentů moderní ruské historie. Přinášel reportáže z dění v Donbasu i na Krymu, informoval o soudu s pilotkou Savčenkovou, zblízka sledoval Vladimira Putina a z první ruky zažil Olympijské hry v Soči.
média a komunikace
Ukázky

A odkud bych asi tak byl?

279 Kč
Jak rozumět populární kultuře - John Fiske
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky

Jak rozumět populární kultuře

179 Kč
Tohle není propaganda: Válka proti realitě - Peter Pomerantsev
(2x)
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace
Ukázky

Tohle není propaganda

199 Kč
Fake over: Příručka mediální gramotnosti a kritického myšlení - Nereida Carrillová - 10%
Všechno, co jste kdy potřebovali vědět o fake news a jiných internetových neřádech.
média a komunikace
Ukázky

Fake over

369 Kč
332 Kč
Pragmatika lidské komunikace: Interakční vzorce, patologie a paradoxy - Paul Watzlawick, Janet Beavin Bavelasová, Don D. Jackson - 10%
Slavnou monografií o lidské komunikaci z roku 1967 se etablovala skupina psychologů a psychiatrů kolem Mental Research Institute v americkém Palo Altu. Knihu lze považovat za základní přehled tzv. komunikační psychoterapie.
média a komunikace

Pragmatika lidské komunikace

489 Kč
440 Kč
Slovník žurnalistiky: Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada (ed.), Barbora Osvaldová (ed.) - 10%
Slovník žurnalistiky vysvětluje pojmy z oblasti tisku, rozhlasu a televize, včetně digitalizace a internetizace médií. Obsahuje rovněž podrobnější hesla z kulturní žurnalistiky a publicistiky a postihuje širokou nakladatelskou problematiku.
média a komunikace

Slovník žurnalistiky

340 Kč
306 Kč
Svoboda projevu: Od Sokrata po sociální sítě - Jacob Mchangama - 10%
(1x)
Od antického myslitele Sokrata, přes osvícenského filozofa Spinozu, bojovnici za lidská práva Eleanor Rooseveltovou či našeho Václava Havla až po moderní aktivisty.
média a komunikace

Svoboda projevu

400 Kč
360 Kč
Informační gramotnost - Michal Černý - 10%
Kniha nabízí pohled do historického pozadí formulování koncepce informační gramotnosti jako určitého nástroje pro úspěšnou adaptaci na informační společnost.
média a komunikace

Informační gramotnost

449 Kč
404 Kč
Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmů a teorie oboru - Jan Halada (ed.)
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání, a obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel.
média a komunikace
Ukázky

Marketingová komunikace a public relations

Jan Halada (ed.)
150 Kč
Zobrazuji 1 - 20 z 95 položek
1 2 3 .. 5 > >>