Nejprodávanější e-knihy v roce 2024
ekonomie

Základy finančního řízení podniku - Romana Čižinská
Uznávaná autorka srozumitelně a na mnoha příkladech vysvětluje hlavní metody a přístupy podnikových financí, s důrazem na ty, které nejlépe fungují v našem podnikatelském prostředí.
ekonomie
Ukázky

Základy finančního řízení podniku

365 Kč
Základy úspěšného podnikání: Průvodce začínajícího podnikatele - Alena Šafrová Drášilová
V této knize najdete stručně, jasně a srozumitelně všechno, co je k začátku úspěšného malého a středního podnikání dobré vědět.
ekonomie
Ukázky

Základy úspěšného podnikání

339 Kč
Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji - Vojtěch Bednář
V knížce najdete mnoho praktických rad a příkladů z reálné praxe. Je určena personalistům a manažerům v komerčním i nekomerčním sektoru.
ekonomie
Ukázky

Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji

195 Kč
Management a hospodaření muzeí - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík
Kniha zkoumá problém řízení a hospodaření muzeí a snaží se ukázat muzeum jako kulturní instituci, která může být analyzována z různých hledisek.
ekonomie
Ukázky

Management a hospodaření muzeí

200 Kč
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu - Jiří Fotr, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Emil Vacík
Kniha představuje skutečně srozumitelný a prakticky orientovaný návod pro úspěšnou implementaci strategie pro podnikatelské subjekty, organizace státní správy, samosprávy a neziskové organizace, a to včetně případových studií.
ekonomie
Ukázky

Úspěšná realizace strategie a strategického plánu

421 Kč
Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení: Příručka pro praxi - David Slouka
Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není.
ekonomie
Ukázky

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení

208 Kč
Základy marketingu: 2., přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček,  kol.
(1x)
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
ekonomie
Ukázky

Základy marketingu

305 Kč
Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po-Cho-Pil !!!: Základy mikroekonomie s humorem, Po-Cho-Pil !!! - Filip Ježek
V roce 2016 byla vydána e-kniha Jak se dívám na svět ... Soudobé projevy globalizace. Druhá kniha v řadě Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po - Cho - Pil !!! se pokouší humornou formou přiblížit čtenáři základy mikroekonomie.
ekonomie
Ukázky

Jak se dívám na svět ... Základy mikroekonomie s humorem, Po-Cho-Pil !!!

79 Kč
Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí - Marek Adamík
Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image.
ekonomie
Ukázky

Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí

69 Kč
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík
Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“.
ekonomie
Ukázky

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

69 Kč
Zobrazuji 191 - 200 z 246 položek
<< < 1 .. 18 19 20 21 22 .. 25 > >>