Kniha Jak obehrát železnou oponu ukazuje, že u nás za normalizace vznikla jedinečná herní scéna, jejíž analýza může obohatit studium počítačových her i populární kultury.
Nenechte si ujít tři knížky, plakát a originální visačku!
Naučte se triky užitečné pro stavby epických základen, procvičte si postřeh při pátrání po zákeřném creeperovi a vyzkoušejte si v oficiální Knize kvízů, co všechno víte o světě Minecraftu.
Seznamte se s příkazovým řádkem jednoduchou a nenásilnou formou, kdy si na praktických příkladech z každodenní praxe vyzkoušíte a ověříte, že příkazový řádek v sobě skrývá obrovský potenciál a může vám ušetřit spoustu času i problémů.
Kniha CyberSecurity se primárně věnuje problematice kybernetické bezpečnosti. Prezentovány jsou základní principy, které by každá osoba, která využívá informační a komunikační technologie, měla respektovat a případně si je měla modifikovat...
Po knize Hradla, volty, jednočipy přichází autor s volným pokračováním, v němž se od základů číslicové techniky přesuneme ke konstrukci složitějších obvodů - totiž vlastních počítačů.
S touto knihou budete sledovat dramatický vývoj kyberkultury od zrodu kyberpunku, přes vznik globální sítě až po dnešní dobu postfaktickou využívající internet k marketingovým účelům, propagandě a šíření dezinformací.
Programování se stalo důležitou dovedností 21. století. Počet profesí vyžadujících znalost programování se zřejmě ještě zvýší. Nauč se tedy programovat a digitální svět bude patřit tobě! Pro děti 8-16let.