Nejprodávanější Kniha v roce 2024
média a komunikace

O nových médiích, modularitě a simulaci - 11%
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace

O nových médiích, modularitě a simulaci

306 Kč
272 Kč
Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání - 11%
Kniha s online podporou! První česká kniha, která se zabývá využitím tabletů ve škole, vlastně vůbec není jen kniha. Váže se k ní totiž také moderní online podpora, která obsahuje užitečné kontakty a odkazy, stejně jako 122 praktických videí.
média a komunikace

Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání

347 Kč
308 Kč
Minimum akademického bontonu
Známá a zkušená autorka čtivým způsobem seznamuje čtenáře se způsoby chování a jednání na akademické půdě, na odborných stážích, kongresech, sympoziích a obdobných akcích napříč všemi obory.
média a komunikace

Minimum akademického bontonu

80 Kč
Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964) - 11%
Kniha čtenářům představuje velmi kontroverzní téma mediálního pokrytí jaderného testování a jeho vliv na americkou společnost čtyřicátých, padesátých a šedesátých let dvacátého století.
média a komunikace

Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964)

230 Kč
204 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého - 11%
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace

Jak získat a ovlivnit téměř každého

287 Kč
255 Kč
Marketing management - 11%
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 061 Kč
1 832 Kč
Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650) - 11%
Co způsobilo výbuch třicetileté války, nejničivějšího konfliktu předmoderní doby, který – podobně jako později napoleonské války – nasměroval Evropu do zcela nové etapy jejího vývoje? Tato otázka mobilizuje již celé generace historiků.
média a komunikace

Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650)

314 Kč
279 Kč
Zobrazuji 41 - 50 z 47 položek
<< < 1 .. 3 4 5