Autor provádí čtenáře spletitým souborem daňových předpisů, pokynů a stanovisek s cílem je přivést k zamyšlení, zda z nevědomosti neplatí daňové správě zbytečně více na dani z příjmů fyzických osob než je jejich zákonnou povinností.
Publikace se věnuje on-line marketingu, především pak počítačům a jejich technologii, mapuje historii a vývoj on-line marketingu, fungování online agentur, online strategii...
Futuristické vize předpokládaly, že rozvoj technologií každému z nás umožní v práci trávit méně času. I když se kolem nás změnilo mnoho, nejběžnějším modelem vztahů na pracovišti zůstává hierarchie nadřízený–podřízený.
V bestselleru Co nesmíte vědět! Michael Morris názorně
a srozumitelně vysvětlil, jak malá skupinka bankéřů sahá prostřednictvím hospodářských
a měnových válek po totálním ovládnutí světa. V tomto druhém díle se zaměřil na politiku.
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
Předkládaná publikace se snaží zájemce uvést do široké problematiky bankovnictví v teoretické i praktické rovině, a to s důrazem na Českou republiku a Evropskou unii.