Děti přivolané z jiného světa pomocí neúplného vyvolání mají nestabilní magikuly a čeká je tudíž nevyhnutelná zkáza. Rimuru je chce zachránit pomocí stejné metody, díky které před lety přežila i Šizue Izawa, v jejímž těle přebýval Ifrit.
Na návrh krále démonů Kariona si mezi sebou Bouřná federace a Eurazánie vymění poselstva. Za Bouřnou míří do Eurazánie delegace v čele s Benimaruem, zatímco tu eurazánskou vede zmije zlatorohá známá jako Albis.
Na úpatí hory Vítkov se setkávají tři hráči – Zemek, Katka a Lišák, kteří dostali pozvánku k neobvyklé hře po městě. Pražská čtvrť Žižkov plná zastaváren a stínů minulosti si s nimi pohrává jako kočka s myší. A rozhodně se nehraje podle pravidel!
Jú chce, aby se Tóko změnila, a tak za Kojomi přichází s návrhem na úpravu scénáře pro představení školní rady.
Tóko má však trochu jiné představy.
„Co si mám počít, když nemám napodobovat ségru?“
Zločinecký princ klaunů posouvá svou značku na světovou úroveň! Co dělá Joker na dovolené ve Španělsku? Jak inspiroval ostatní, aby šli v jeho stopách a vytvořili jeho dvojníky v České republice či Argentině? Jaké uplatnění nachází v Kamerunu?
Neočekávané střetnutí s Nestvůrou číslo 9 postavilo Kafku před problém, jakému dosud nikdy nemusel čelit – jeho schopnost přeměny vypověděla službu. I když Kafka díky rychlému zásahu Kikoru vyvázl živý, stále ještě nemají vyhráno.
Legendární legendy o legendózních hrdinskostech! ZŘETE! Kreslené příhody jedné černé ovce, která se chce stát nejlepší lučištnicí na světě! ČTĚTE! O tom, jak získá magický svitek, který navždy změní její roli v královské aréně!