S touto knihou budete sledovat dramatický vývoj kyberkultury od zrodu kyberpunku, přes vznik globální sítě až po dnešní dobu postfaktickou využívající internet k marketingovým účelům, propagandě a šíření dezinformací.
Programování se stalo důležitou dovedností 21. století. Počet profesí vyžadujících znalost programování se zřejmě ještě zvýší. Nauč se tedy programovat a digitální svět bude patřit tobě! Pro děti 8-16let.
Aktuální myšlení o počítačových hrách jako kulturním fenoménu. Seriózní výzkum počítačových her, chápaných už ne pouze jako společenská hrozba, ale primárně jako nový kulturní fenomén, se zrodil v posledních patnácti letech.
Používáte Excel a zajímá vás, co přinesla verze 2019? To se dozvíte v této knize, která srozumitelně vysvětluje, jak jednotlivé funkce a nástroje používat, abyste je propojili do funkčního celku.