Slovník je výsledkem práce lexikografického kolektivu Katedry asijských studií FF UP Olomouc, který pracoval za podpory posloupných vedoucích katedry Davida Uhra, Ivony Barešové, Jiřího Lacha a Františka Kratochvíla.
Datum a čas v angličtině, v jedné tabulce, která se vejde do každého sešitu, či notýsku ! Tento malý pomocník se hodí každému angličtináři, bez ohledu na to, jestli je to školák nebo ne!
Krátké říkanky, barevné obrázky i omalovánky a jednoduché úkoly na procvičení ruky a jemné motoriky, aby se děti naučily pěkně psát, cvičily se v soustředění a přestup ze školky do školy pro ně nebyl tak náročný - přesně takový je tento sešit!
Pojďme se společně rozepsat na žánrech, které mladé čtenáře baví. Ať už je to fantasy plné draků, magických předmětů a vrtošivých bohů nebo sci-fi, ve kterých se létá vesmírnými loděmi či ve vznášedlech, cestuje časem a vyjednává s roboty.
Sbírka navazuje na dvoudílnou učebnici Fyzika pro střední školy (autoři: Lepil, Bednařík, Hýblová), která je určena pro školy s menším počtem vyučovacích hodin fyziky.
Ucelená řada učebnic a pracovních sešitů pro výuku českého jazyka na 2. stupni základních škol a víceletých gymnázií zahrnuje učebnice a pracovní sešity z literatury a učebnice a pracovní sešity pro český jazyk.
Učebnice je moderně a přehledně zpracována a je určena nejen pro společnou výuku matematiky ve škole, ale také pro individuální domácí přípravu. Na zajímavých úlohách z reálných situací si žáci vyzkouší aplikaci matematiky v různých oblastech života.
Učebnice je koncipována tak, aby žákům inovativním a poutavým způsobem přiblížily učivo dějepisu. Prostřednictvím ilustrací a barevných reprodukcí dobových hmotných pramenů vzbuzuje u žáků větší zájem o tento předmět.
Učebnice pro 9. ročník je koncipována tak, aby žákům inovativním a poutavým způsobem přiblížily učivo dějepisu. Prostřednictvím ilustrací a barevných reprodukcí dobových hmotných pramenů vzbuzuje u žáků větší zájem o tento předmět.
Procvičovací sešit je vytvořen pro potřeby důkladného procvičování a zafixování probíraného učiva matematiky. Na jeho tvorbě se podílel široký kolektiv učitelů s bohatými teoretickými znalostmi i praktickými zkušenostmi z vyučování matematiky.