Jde o třetí díl série pracovních sešitů cílených vždy na určitou část roku (první díl Vlaštovičky štěbetají, z jara totiž radost mají zaměřený na jaro a léto, druhý díl Podzim ťuká na vrátka, připravte se zvířátka cílený na podzim).
Přihlásilo se vám do předškolního zařízení dítě se závažnou řečovou poruchou nebo takové, které vůbec nemluví? Rádi byste, aby se zapojilo do běžného života ve školce, ale zatím nevíte, jak na to?
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení.
Jednou z nejdůležitějších aktivit učitele ve třídě je odměňování a trestání. Tyto činnosti souvisí nejen s kázní a udržováním pravidel ve třídě, ale také s motivací, třídním klimatem i se vztahem žáků ke vzdělávání vůbec.
Snaha léčit choroby a napravovat vady či poruchy je stejně stará jako nemoci a postižení. Ovšem i tam, kde léčba není možná, lze usilovat o kvalitní výchovu, vzdělávání, osobnostní rozvoj a začlenění handicapovaného člověka do společnosti.
V předkládané knize všichni zájemci o danou problematiku naleznou řadu námětů a praktických návodů, jak při výuce žáků s PAS v praxi postupovat. Určena je pro pedagogy, asistenty pedagogů, rodiče a další zainteresovanou veřejnost.
Publikace pojednává o tématu v pedagogické literatuře doposud opomíjeném: o spolupráci školy a rodičů. Je zaměřena především na učitele, který komunikuje s rodiči, vede třídní schůzky a nabízí rodičům další formy spolupráce.
Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání.
Jemná motorika se podílí na většině činností, které denně provádíme. Oblékání, obouvání, čištění zubů…, o vše jsou činnosti, při nichž ji zapojujeme a které se rozvíjejí již od dětství.
Pracovní listy seznamují předškoláky a mladší školáky s úvodem do literární tvorby, odkrývají dětem zákonitosti toho, co dělá příběh příběhem, učí je vymýšlet postavy, prostředí, i vlastní svět každého vyprávění.